מועדפי ינואר ☼ January Favourites

היי !!
החלטתי שאני אשתדל לעשות פינה קבועה כזו בבלוג, בסוף כל חודש/תחילת החודש שאחריי אעלה פוסט קצרצר עם מוצרי האיפור והטיפוח שעשו לי את החודש !
הפעם בחרתי 5 מוצרים, שבאמת כמעט כולם שינו את שגרת האיפור היום-יומית שלי.
והנבחרים הם :




הבה נתחיל :

המוצר הראשון הוא סומק הלבבות של Physician's Formula.
נתחיל מהאריזה .... טוב מה כבר אפשר להגיד שלא רואים ? האריזה כבשה אותי, הלב שלי פורח בכל בוקר רק מלראות אותה, וישר נהיה לי חיוך ענק על הפנים ! (אגב, החברה הוציאה ליין שלם עם לבבות, שמבטיח מצברוח טוב! אין ספק שהמוצרים עומדים במילתם!)
די פחדתי מכמה דברים לגביו , האחד שהוא יהיה לי ורוד חזק מידי, והשני שהוא יהיה נוצץ מידי.
ופה יש לי רגע של גילוי נאות בפניכן - עד שהכרתי את הסומק הזה, ש-נ-א-ת-י לשים סומק ! פשוט לא שמתי, דילגתי על השלב הזה באיפור...
אבל עכשיו ? עכשיו הכל שונה ! אין מצב לצאת מאופרת בלי הסומק הזה על תפוחי הלחיים שלי... אפילו אחותי, התאהבה ורוצה גם !
הסומק אמנם נורא ורוד, אבל אני מניחה אותו עם הבלאש בראש (המוצר הבא!) והוא יוצא עליי מאוד טבעי.

קצת תמונות וסווטצ'ים :
הסומק במלוא הדרו ותפארתו

וכאן ניתן לראות את הסומק עליי, בצורה טבעית לגמרי כמו שאני אוהבת.

את הסומק תוכלו לרכוש באייהרב, עבור סכום של 11.47$, שבהחלט מצדיק את מחירו שגם לא כ"כ יקר בעיניי.
(אל תשכחו, שבקנייה ראשונה תוכלו לקבל 5 דולר הנחה בכל סכום קנייה או 10 דולר הנחה בהקשת הקוד MRC643 ) 



ובהמשך לגמרי ישיר לסומק, אני עוברת למוצר השני,
מברשת הבלאש בראש של ריל טכניקס !


נעים להכיר. בלאש בראש.


אז כמו שרובכן יודעות, בעיקר הסובבים שלי וגם הקבוצות השונות בפייסבוק, אני מכורה קשה לריל טכניקס.
אבל אני מודה, המברשת הזו הגיעה ליידי רק לפני חודש, מכיוון שלאחותי היה אותה ופחדתי שלי אישית היא פחות תתאים !
אז זהו ש..... היא יותר ממתאימה !
נתחיל מזה שאני יכולה לשבת שעות ולמזמז לעצמי את הפנים איתה מרוב שהיא נעימה!!
המברשת לגמרי פלאפית, וצריך ללמוד לעבוד איתה נכון. קשה להוציא איתה הרבה צבע מהסומק, אבל זה מה שאני אוהבת בה, שהיא מניחה לי את הסומק בצורה עדינה וטבעית ולא כמו בוקס על הפנים שאח"כ צריך לטשטש שעות עד שאפשר לצאת מהבית !
בקיצור, עם כמה שהיא גדולה ופלאפית, מברשת חובה בכל תיק איפור :)

את המברשת תוכלו גם כן לרכוש דרך אייהרב, עבור סכום של 9$.



המוצר הבא, גם הוא של Physician's Formula , מסקרה אורגנית !


מצד ימין : המסקרה סגורה. מצד שמאל : האפליקטור של המסקרה

אל המסקרה הזו הגעתי לגמרי במקרה... אני בכלל מכורה למסקרה של מיבליין, אבל אחרי שראיתי את הסרטון הזה, ידעתי שהיא תהיה שלי !
אז היא הגיעה אליי עטופה יפה אחרי עשרה ימים, וברגע שניסיתי, התאהבתי.
קודם כל העיצוב מגניב לגמרי, למרות החסרון שהיא קצת ענקית מידי להיכנס לתיק איפור שסוחבים כל היום בתיק.
המסקרה שחורה מאוד, פיגמנטית, המברשת שלה עבה ומאוד מאוד נוחה לי לשימוש, ואני מרגישה שהיא קצת מעגלת לי את הריסים גם. אני אוהבת לשים שתי שכבות שלה כדי להגיע למראה יפה.
חסרון נוסף - בגלל העור השומני שלי באזור העיניים, אחרי כמה שעות יש לי קצת סימנים שחורים מתחת לעין. לא אמור להפריע למי שהעור שלה לא שמנוני.ועדיין אני אוהבת אותה.


מצד שמאל - ללא מסקרה. מצד ימין - אחרי שתי שכבות של המסקרה.

גם את המסקרה, תוכלו לרכוש באייהרב תמורת סכום של 9.55$.


את שני המוצרים הבאים תוכלו למצוא באתר makeup academy
נתחיל עם אחד שקיבלתי בהחלפה עם השפנפנה המהממת :
שימר, הילייטר או איך שלא תקראו לזה....
אחד מהיותר יפים שראיתי, התאהבתי במוצר הזה פשוט ! את של שנטי קיבלתי במצב כמעט מלא, ועדיין אתם יכולים לראות, גם אחרי הרבה (!!!!) שימושים שלי, הוא נראה כמעט כמו חדש....
השימר שהוא יוצר על הפנים, יוצא מבריק מאוד, בצבע שבמבט מול אורות שונים הוא נראה או סגלגל אולטרה עם נגיעות ורוד מהמם, או פשוט זוהר ומבריק !
התוספת הכי יפה שאפשר להוסיף בסוף איפור, בעיקר כשיוצאים בערב.
הפלוס הנוסף שלו הוא מחירו - מחיר מצחיק של £3.00 לאחד כזה , שמלא בכ7.5 גרם כל טוב של שימריות :)

קצת תמונות וסווטצ'ים :
ככה השימר נראה.


וככה הוא נראה על הפנים, ועם פלאש ! מהמם !




את השימר תוכלו לרכוש דרך אתר MUA במחיר של כ3 אירו לאחד. משלוח יעלה 7 אירו לישראל, ושווה להתעדכן מידי פעם יש מבצעי משלוח חינם שווים !


וכמובן, המוצר האחרון כפי שהובטח גם הוא מMUA!
אז נכון שהאתר זול, ויש המון לחשושים שהוא באיכות כמו ביוטיקר ויותר גרוע. אבל תלוי מה !
הפעם הזמנתי משם שני אודמים עמידים, שאמורים להיות דיופים לאודמים העמידים של ליים קרים האגדית.
את האודמים הזמנתי במסגרת מבצע שקונים מעל 20 אירו והמשלוח חינם, אז דאגתי לצרף את אחותי להזמנה :)

אני הזמנתי את הגוונים - Reckless ו-kooky.

נתחיל מהאריזות - מהממות ! האודמים הם חלק מהליין החדש שנקרא MUA luxe.

ונעבור לגוונים :

אני אתחיל מרקלס... כבר תקופה שבא לי על אודם בורדו מטריף שיהיה עמיד לשעות כשאצא ואבלה ולא אצטרך לדאוד שהאודם ירד לי רק בחלק הפנימי של השפתיים וכד'...
אז הצבע שלו הוא קצת פחות בורדו ממה שציפיתי, אבל עדיין מהמם ! 

הקוקי, הוא גוון סגול חציל עמוק, שהאמת קצת הופתעתי מזה שהוא כ"כ כהה, והוא אפילו מרגיש לי קצת "מכשפתי" מכדי ללבוש אותו ככה לבד.
לכן החלטתי שכרגע אני לא אשים אותו על עצמי, ואחכה שאזמין את אחד הורודים של מואה, או של חברה אחרת ואוכל לערבב בינהם כדי להגיע לצבע סגול עדין יותר והרמוני כמו שאני אוהבת !!

מריחה -
האודמים מגיעים בטיובה עם ספוגית, כמו ליפגלוס.
לי אישית יותר נוח ומדוייק למרוח עם מברשת שפתיים, אז אני פשוט כל פעם שמה לי קצת על מברשת ומורחת על השפתיים.
המריחה עצמה נעימה, ההרגשה נעימה על השפתיים ולא חשתי בייבוש לא נעים.

עמידות -
אז הרקלס נוסה פעמיים, כשבפעם אחת הוא נוסה יום שלם (מ6 וחצי בבוקר ועד 7 בערב כשחזרתי הביתה) ובפעם השניה יצאתי לכמה שעות לחגוג לאמא שלי המדהימה יום הולדת עם כל המשפחה.
אתם יכולים לנחש שבשתי הפעמים הללו אכלתי מכל טוב, ושתיתי המון מים (ילדה של מים בלבד!),
והאמת ? האודם כמעט ולא זז !
אז נכון, שבאותו יום שלבשתי אותו מהבוקר,אחרי ארוחת צהריים האמצע קצת ירד לי ונהיו קצת פירורים, אבל שמתי שכבת ליפ באלם שאני אוהבת וזה איכשהו מרח לי קצת את הצבע לכיוון האמצע חזר והחזיר לי את ה"רטיבות" לשפתיים :)
אין ספק, שבאיזשהו שלב מרגישים שהשפתיים יבשות מידי, אבל זה לא מונע ממני לאהוב אותו, ולהכתיר אותו כאודם העמיד ביותר שניסיתי עד היום - וכן, גם יותר עמיד מליים קרים המקורי !

סווטצ'ים ותמונות :
מצד שמאל למעלה לפי הסדר - האודמים סגורים, האפליקטור של האודמים, סווטצ'ים.



סווטצ'ים על השפתיים :
(מתנצלת מראש על העקימות, ללא ספק זו החולשה שלי....)


את האודמים תוכלו לרכוש בMUA תמורת מחיר של 3 אירו לאחד. משלוח יעלה 7 אירו לישראל, ושווה להתעדכן מידי פעם יש מבצעי משלוח חינם שווים !


עד כאן להפעם יקרותיי (יש יקריי בקהל ? )
אשמח לשמוע את דעתכן על כלל המוצרים שסקרתי פה, האם ניסיתן ? עשיתי לכן חשק לנסות מוצר מסויים או  יותר ? שתפו אותי !

2 תגובות:

  1. אנונימי9.2.2014, 21:05

    את מצויינת !! פוסט מעולה!!

    השבמחק