NAKED3 - by urban decay

היי !
אז זה הפוסט הראשון שלי כאן, כבר כמה שנים שאני חולמת על פתיחת בלוג איפור, שיהיה מעניין ומוצלח, אז מקווה שבאמת תעזרו בהמלצותיי, ושתהנו מהפוסטים שלי :)

את הפוסט הראשון החלטתי לעשות על פלטת NAKED3 המהממת של urban deacy™, בהמשך ישיר לסרטון הטוטריאל הראשון שלי שעלה ליוטיוב.
קצת על ליין ה"נייקד" של אורבן דיקיי :
ליין הנייקד של אורבן דיקיי כולל - פלטות צלליות (נייקד בייסיקס,נייקד1, נייקד2 ונייקד3), מייקאפים, פודרות, אודמים, ליפגלוסים, שימר, ומברשות.
אורבן דיקיי מידי תקופה מרעננים את הליין עם קולקציות חדשות.

נייקד 3 היא הפלטה האחרונה שיצאה במסגרת הליין, וכולה על טהרת הצבעים הורדרדים והסגלגלים.

סווטצ'ים :

קצת על הצבעים :

Strange - היא צללית ורודה בגוון נטרלי, בגימור מאט.


Dust - היא צללית ורדרדה בהירה, בגימור מבריק עם ונוצץ.


Burnout - צללית בצבע אפרסקי בהיר, בגימור פנינה מבריק.


Limit - צללית ורדרדה עם תת גוון סגול, בגימור מאט.


Buzz - צללית בגוון ורוד עם נגיעות אפרסק, בגימור מבריק ונוצץ.


Trick - צללית בגוון ברונזה נחושתי, בגימור מבריק ונוצץ.


Nooner - צללית בצבע שזיף ורוד עם מעט מעט חום, בגימור מאט.


Liar - צללית ורודה עם תת גוון סגול, בגימור פנינה מבריק ומתכתי.


Factory - צללית בצבע נחושת כהה עם מעט סגול כהה, בגימור פנינה מבריק ומתכתי.


Mugshot - צללית בגוון אפור עם תת גוון הנוטה לחום ולסגול עמוק, בגימור פנינה מבריק ומתכתי.


Darkside - צללית בגוון סגול עמוק ומעט אפרוריות, בגימור סאטן פנינתי.


Blackheart - הצללית הכי מיוחדת בעיניי בכל הסט - צללית בגוון שחור בגימור מאט, יחד עם נצנצים אדומים ומבריקים.

לגבי הפיגמנטים שמתקבלים - לרובן הייתי מעניקה 10 מתוך 10, דווקא המאטיות (סטינג, לימיט, ונוונר) קצת פחות פיגמנטיות אבל אם שמים 2/3 שכבות אפשר להגיע לפיגמנט מעולה.
המריחה של הצלליות מאוד טובה ונוחה כמו חמאה, ולא צריך להיאבק בהן !

אני אישית התאהבתי בנוונר להדגשת שקע העפעף, בבאזז כצבע על העפעף, ובבלאק הארט כזווית חיצונית לעפעף !

יתרונות של הפלטה :
- 12 צלליות במחיר של 200 שקל בערך, זיל הזול !
- צלליות איכותיות מאוד.
- הצבעים יתאימו לכל אחת.
- עם הפלטה מגיעה מברשת דו צדדית, שמעולה להנחת הצלליות וטשטושן, אני אהבתי !

חסרונות:
- הייתי רוצה שהצלליות יהיו בגודל קצת יותר גדול, כי יש לי הרגשה שמרוב שהתאהבתי הן יגמרו לי מהר!


לינקים לרכישת הפלטה :
(נכון לכתיבת הפוסט הפלטה חסרה במלאי)
את הפלטה תוכלו לרכוש גם באתר הבא, שם היא ושאר חברותיה תמיד זמינות, אך העלות מעט יותר גבוהה:
ואם יתמזל מזלכם, ואתם או יקירכם בדרך לספורה, גם שם תוכלו למצוא את הפלטה.

*לסיום הפוסט, אני אפנה אתכם לטוטוריאל הראשון שלי - שגם הוא מוקדש לאיפור העיניים עם הנייקד3!
*שימו לב שבabout למטה יש פרטים במה השתמשתי ומאיפה לקנות את הרוב*

מקווה שאולי עזרתי לחלקכן/ם להבין על הפלטה קצת יותר, ואשמח לשמוע חוות דעת שונות, על הבלוג וכמובן על נייקד3 !
קרן :)

5 תגובות:

  1. היי, תתחדשי על הבלוג.
    לפעם הבא אולי תכתבי מה חשבתי על המוצר, עמידות, פיגמנטיות..חסרונות ויתרונות?

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת! מרוב התלהבות ברח לי....אערוך את הפוסט קצת :-)
      תודה!

      מחק
  2. תתחדשי על הבלוג יקירה.
    יש בעיה בפריסה של הסרטון, משום מה הוא נראה 'מתוח'. תבדקי הגדרות.
    נשיקות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה 3>
      אצלי הסרטון נראה רגיל אז אני לא יודעת איך לשנות בהגדרות ואיך אדע שזה השתנה, אבדוק ממחשבים אחרים, תודה !

      מחק


  3. היי אנחנו עושות שיחות ארוטיות בוואצפ ומוכרות סרטונים פרטיים שצילמנו בבית, שלח לנו הודעה בוואצפ אנחנו חמות:

    050-7534732 בר

    055-2664759 דנה

    055-9310377 ספיר


    קווי שיחות חמות - אם המספרים האלו חסומים לך תחייג לחברת הסלולר שלך ותבקש להסיר את החסימה, הסרת החסימה היא בחינם:
    1919-121-936
    1919-121-970

    שיחות של הכרויות:
    1901-729-213
    1901-729-210

    השבמחק