bdellium tools review No' 1 - Studio Line, 12 eye brushes


היי יקירות שלי,
לפני חמישה ימים קיבלתי את סט 12 מברשות העיניים של דיליום טולס מליין הסטודיו, 
ואני רוצה לחלוק עימכן את מחשבותיי עליו, וכמובן תמונות !

אני בכוונה מפרסמת את הפוסט בטיימינג כזה (למרות שפירסמתי פוסט אחר לפני שלושה ימים)
עד רביעי הקרוב (12/3/14) יש על כל מברשות דיליום טולס 20% הנחה באייהרב,
אז אם ייפתח לכן החשק, זאת הזדמנות מעולה לחסוך עוד כמה דולרים ולרכוש את הסט כולו, או מברשות בודדות.


קצת רקע על חברת דיליום טולס :
המברשות של דיליום טולס מתוכננות בקפידה ע"י חבורה של אנשים המתמחים ביצירת מברשות איכותיות.
החברה עצמה יושבת בקליפורניה וייצור המברשות שלה מתבצע במפעל מיוחד בסין - כל המברשות הן "handmade" ועשויות בקפידה רבה ושימת לב לפרטים הקטנים.
לחברה 6 ליינים של מברשות : סדרת המאסטרו, סדרת הסטודיו, סדרת הבמבוק הירוק, סדרת הבמבוק הורוד, סדרת הבמבוק הצהוב, וסדרת הנסיעות.
המברשות של החברה מיוצרות משיער טבעי וסינטטי כאחד כדי ליצור את המברשות המושלמות.


LET'S START

בסט מגיעות 12 מברשות עיניים, כולל תיק מברשות גדול ומרשים שיכול להכיל את כולן ועוד הרבה יותר!
המברשות עשויות משני סוגי שיער - סיננטי וטבעי.



מברשת #710 :
 מברשת דקיקה המיועדת לאיליינר.
מההתרשמות שלי, היא ממש שפיצית ותהיה נוחה ומדוייקת ליצירת איליינר חתולי ביותר!


מברשת #714 :
מברשת שטוחה, המיועדת בעיקר להנחת צלליות קרם, או ליצירת תיחום תחתון לעין.
שטח המברשת גדול יחסית, ומההתרשמות שלי - מדובר במברשת מעולה ונוחה מאוד!


מברשת #733 :
מברשת המיועדת לריסים להפרדתם לאחר מריחת מסקרה, או לסירוק הגבות.
אין בה משהו מיוחד שלא תמצאו במברשת שעולה שקלים בודדים בביוטיקר, אבל היא תוספת נחמדה לסט הזה. 


מברשת #755 :
מברשת המיועדת להנחת צלליות באזורים קטנים יותר, הנחת צלליות באזורי הבהרה ונקודות אור (עצם הגבה ושק הדמעות), ומעולה לטשטושים קטנים וקלים.
מההתרשמות שלי - מברשת לא רעה בכלל, נעימה מאוד.


מברשת #760 :
מברשת המיודעת למילוי גבות קליל או לאיליינר.
מההתרשמות שלי - לגבות היא קצת דקה וקטנה מידי, ואילו לאיליינר כמברשת זוויתית היא תהיה מעולה ומדויקת ! 


מברשת #763 :
מברשת "אנגל", מיועדת להנחת צלליות בקצה עין בצורה זויתית וטשטושן.
תהיה מעולה בעיניי גם למילוי גבות!


מברשת #766 :
מברשת "אנגל" גדולה,  מיועדת להנחת צלליות בצורה זויתית בקצה העין, וכן טשטושן!
נעימה בטירוף


מברשת #772 :
מברשת להנחת צלליות וטשטוש מקומי שלהן.
מההתרשמות שלי היא נחמדה מאוד, וממש נעימה!


מברשת #776 :
מברשת המיועדת לטשטושים, בעיקר רחבים.
מההתרשמות שלי היא עושה עבודה טובה מאוד, והיא מאוד מאוד נעימה.


מברשת #778 :
מברשת גדולה המיועדת להנחת צלליות.
עושה עבודה טובה בהנחת הצלליות, אוספת יפה את הפיגמנט מהפלטה היישר לעין.
נעימה מאוד!


מברשת #780 :
מברשת עיפרון, המיועדת לטשטושים נקודתיים, בעיקר לטשטושים באזור קפל העין.
המברשת שהכי סיקרנה אותי בסט, ואני מאוד מרוצה ממנה!


מברשת #785 :
מברשת טשטושים גדולה.
אישית, המברשת שהכי איכזבה אותי בסט. יש לי מברשת בדיוק כזו של אינגלוט (מספר 6ss) והיא הרבה יותר נעימה ממנה.
המברשת מעט דוקרנית ולא הכי אהבתי את השימוש בה. אולי יום אחד אהנה ממנה. 



תקריב של המברשות :




מסקנות סופיות :
אני מאוד שמחה שרכשתי את הסט הזה, זממתי עליו המון זמן ומאוד שמחתי כאשר הוא הגיע.
אני בטוחה שרוב המברשות בו הולכות לשמש אותי אישית המון ביום יום וכן במזוודה המקצועית שלי!
מי שמכורה למברשות מאוד תאהב אותן, ומי שסתם זקוקה למברשות עיניים איכותיות - זה הסט עבורה.


את המברשות תוכלו לרכוש דרך אייהרב - במחיר של 47.60 דולר (לא כולל מחיר משלוח)
שימו לב שתוכלו לרכוש את אותו הסט בדיוק - רק בגודל נסיעות ! חמוד מאוד למי שאוהבת. לרכישת גודל נסיעות לחצו כאן.
** אם זו קנייה ראשונה שלכן תקבלו 5 דולר הנחה בכל סכום קנייה או 10 דולר הנחה בקנייה מעל 40 דולר**

וכן תוכלו לרכוש חלק מהן בבודדים (לחצו על מספר המברשת כדי לרכוש אותה) :


מקווה מאוד שהפוסט עזר לחלקכן בבחירה, ונתן לכן כיוונים חדשים למברשות איכותיות שלא עושקות את הארנק!
אשמח לשמוע כמובן את דעתכן, מי שניסתה, וגם מי שלא - מה היית רוצה לרכוש ? 


עד הפוסט הבא

XOXO

6 תגובות:

  1. קרן אני מכורה לבלוג שלך, את כותבת נהדר והתמונות פשוט נפלאות.
    מאוד ניהניתי מהפוסט ויש לי המון מברשות בדליום מהליין הירוק. בכל אופן, מהסט הזה ספציפית המברשות היחידות שאני חושבת שיש לי צורך בהן הן 776 (הטשטוש הלבנה) ו780 (הטשטוש המחודדת והכדורית).

    השבמחק
    תשובות
    1. אליענה תודה רבה איזה פרגון כיפי, שמחה שאת נהנית !
      לגבי הליין הירוק, הוא גם כבר המון זמן על הכוונת שלי ! בכלל, דיליום טולס בכללי על הכוונת שלי וזוהי רק ההתחלה ! ממש מחר אני מתכננת להזמין סט נוסף מליין הסטודיו, וכמובן שגם זה לא ייעצר שם!

      מחק
    2. מכורות או לא להיות ;-)

      מחק
  2. תודה על הפוסט המצויין .. בהחלט סקירה מקיפה :)

    השבמחק
  3. אחלה פוסט.. קוראת אותו באיחוטר אבל עדיין שווה

    השבמחק