מועדפי אפריל ☼ April Favourites



כמו בכל חודש, הנה הגענו לרגע בו אני מכריזה על חמשת המוצרים שעשו לי את החודש !



אתחיל עם שני מוצרים מיוחדים במיוחד, השייכים שניהם לחברת physician's Formula
שניהם שייכים לסדרה הנקראת : NUDE WEAR.
חייבת לשתף שלאחרונה מאז התמכרותי לאתר אייהרב, בכל הזמנה אני מצרפת מוצר של החברה הזו, גיליתי חברה נהדרת במחירים שחלקם לא רעים בכלל בהשוואה לארץ, התמורה תמיד נהדרת וגם רוב האריזות מושקעות ומושכות !


כפי שתוכלו לראות, הדבר הראשון שמשך אותי במוצר הוא האריזה היפייפיה שלו, הורוד, הפפיון שמותאם באופן מושלם, פשוט קנו אותי !
היו לי ציפיות מאוד גבוהות ממנו, וממש חיכיתי שהוא יגיע.
הוא אכן עונה על ציפיותיי, הצבעים שבסומק מתערבבים יחד למין ורדרד עדין ומושלם, אם כי אולי בהיר לי טיפונת ומתמזג מידי עם צבע עורי (יתאים בהחלט לבהירות שמחפשות משהו עדין ולא גס).
אהבתי שיש בו ארבעה צבעים נפרדים, כך שגם ניתן בעדינות להשתמש בכל אחד בנפרד אם רק רוצים.
עוד משהו שמאוד אהבתי הוא המחשבה היצרתית של החברה, שכן (וסליחה ששכחתי לצלם חלק זה), מאחורי הסומק, מהצד השני יש מקום נוסף שאם פותחים אותו מגלים בתוכו מברשת חמודה בצבעים תואמים, וכן מראה ! כך ניתן לקחת איתכן את הסומק בקלות לכל מקום :)

אם הצבע בהיר לכן מידי (בכל זאת הוא נקרא צבע "נטורל") תוכלו למצוא את הסומק גם בצבע "רוז" שם ארבעת הצבעים ורודים ובולטים הרבה יותר.



את הסומק תוכלו לרכוש בלחיצה כאן. במחיר של 12.43 דולר.



גם המוצר הזה קנה אותי בתחילה בגלל האריזה המהממת שלו, במשך חודשיים חיכיתי שיחזור למלאי, כשחזר נחטף ואז נאלצתי לחכות שיחזור שוב! 
הציפייה שלי מהמוצר היה פחות שימוש כקונסילר ויותר שימוש כטוש הארה - שכן עד היום לא השתמשתי כלל בטושי הארה והרעיון מאוד קסם לי. (טוש הארה= מוצר שניתן בעזרתו ליצור הארות במקומות הגבוהים בפנים כגון מתחת לעיניים בצורת משולש, מעל השפה, בסנטר, על גשר האף ובמצח).

הצבע שהגיע מעט כהה בשביל טוש הארה, למעשה הוא כמעט בגוון העור שלי (כנראה שהבנות הבהירות בחו"ל כהות בהרבה ממני D: ) ולכן המוצר משמש אותי יותר כקונסילר.
בתור קונסילר הוא מדהים, נמרח מעולה, לא יוצר קמטוטים בלתי רצויים מתחת לעיניים, ונשאר במשך שעות ארוכות על העור.

אילו רק היה בהיר בעוד טון אחד או שניים, הייתי שמחה הרבה יותר ;)
לבנות שכהות ממני, הוא יהיה מושלם !



את הטוש תוכלו לרכוש בלחיצה כאן. במחיר של 12.43 דולר.

מפנה את תשומת לבכם כי בסדרה של מוצרי הNUDE WEAR קיימים גם ברונזרים מדהימים בסגנון של הסמקים, ופודרה. את כל שאר מוצרי הסדרה, ואת שאר מוצרי החברה תוכלו למצוא בלחיצה כאן.

אל תשכחו שבקנייה ראשונה מאייהרב תוכלו לקבל 5 דולר הנחה בכל סכום קניה או 10 דולר הנחה בקניה מעל 40 דולר.
לקבלת ההטבה לחצו על התמונה :



3. לק בגוון 308 "DRESS TO PARTY" של חברת CHIC

כי איך אפשר פוסט מועדפים ללא לק אחד לפחות ?
הלק הזה הוא לק בגוון ורוד עתיק, לא בהיר מידי ולא כהה מידי. הגוון המושלם !
בתור חיילת שלרוב נדרשת להסתובב עם לק תקני (פרנץ', או לק ורוד בהיר) הוא הלק המושלם עבורי, בעיקר לימי הקיץ.
נכון לעכשיו הוא נמצא על הציפורניים שברגליי, כבר כמעט שבועיים והוא לא זז מילימטר משם (בכל זאת ציפורניי רגליים, לא אמור לזוז מהן).
גם את הציפורניים שבידיי הלק עיטר החודש מספר פעמים, למשך תקופה יפה של כמה ימים בכל פעם. עמיד למדי כמו כל לק סטנדרטי ואני מאוד מרוצה ממנו !
מומלץ בחום !



את הלק תוכלו למצוא בפארמים ובחנויות שונות ברחבי הארץ, תמורת מחירים שנעים בין 10-15 ש"ח.


4. צללית מינרלית מספר SH17 של חברת "גאיה קוסמטיקס"

פעם ראשונה שאני כותבת אודות מוצר של חברת גאיה, שכן אין לי מוצרים רבים שלה.
את הצללית הזו רכשתי בתחילת החודש, כשקיבלתי כסף במתנה ליום הולדת מהחברה עצמה לכרטיס ה"VIP" שלי, מפנקים !
הצללית היא בגוון העור, אך שימרית להפליא, מדהימה בתור צללית בסיס על כל גלגל העין, ועוד יותר מהממת כאשר מערבבים אותה עם מעט "סילנט" (חומר ערבוב) או אפילו מעט מים, היא הופכת להיות מעט קרמית והשימר שלה יוצא מהמם !
כשאין כוח להשקיע באיפור בכלל, לשים מעט ממנה בלבד והעין נראית ערנית ומהממת !

לנועזות אגב, היא גם תהיה מהממת בתור שימר לעצמות הלחיים.



את הצללית תוכלו לרכוש בסניפי גאיה הפזורים בארץ, או באתר. במחיר של 79 ש"ח.



בוודאי שמתן לב שכמעט בכל פוסט יש מוצר של החברה הזו, ולא סתם !
החברה הזו מעולה ביצירת מוצרי טיפוח שונים, סבונים, מוצרים לשיער ועוד...
הפעם בחרתי להמליץ על הסבון המקסים הזה !
הסבון הגיע אלי לפני כחודש (הוזמן מויטה קוסט), ומאז אני משתמשת בו על בסיס יום יומי
סבון מדהים בריח של קוקוס, ריח מהפנט וכיפי לרחצה שמשאיר ניחוח מקסים על הגוף לאחר מכן.
המרקם שלו פחות נוזלי מסבונים רגילים אחרים, והוא שקוף, פחות מקציף אם אתן מכורות לסבוני הקצפה.

לא ציפיתי שיגיע בקבוק בגודל כ"כ גדול ומאוד הופתעתי לטובה. 237 מ"ל של סבון :)

בקיצור, לחובבות הז'אנר, מומלץ ביותר !



את הסבון תוכלו לרכוש בויטה קוסט בלחיצה כאן. תמורת 5.29 דולר.
**אל תשכחו שבקניה ראשונה בויטה קוסט יש 10 דולר הנחה בקניה מעל 30 דולר בלחיצה על התמונה : 


עד החודש הבא, אשמח לשמוע גם מכן מה חשבתן :)

XOXO

6 תגובות:

  1. מוצרים כמו קונסילרים וטושי הארה קשה לי לקנות אונליין... בדר"כ אני מעדיפה לנסות את הגוון במקום, למרות שמהתיאור שלך אני מנחשת שהוא יעבוד עליי כטוש הארה (אני די שחומה).
    הצללית של גאיה ממש מצאה חן בעיניי! הכי כיף להתחדש עם הטבות יומולדת :)

    השבמחק
  2. כיף של פוסט ונראה שיש מספר מוצרים נוספים שנאהב ונחלוק... הקונדישינר והשמפו קוקוס מומלצים בחום!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ;)
      האמת שבזכותך החלטתי ללכת על הסבון דווקא בריח הזה, כי לצערי השמפו והקונדישינר אינם מתאימים לשיער שומני לפי מה שקראתי :\

      מחק
  3. פוסט מקסים! לכמה זמן מחזיקה הצללית מעמד?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      לגבי הצללית זה מאוד תלוי, אם תשימי פריימר טוב מתחת היא תחזיק עד שתחליטי להוריד לבד. אני אישית לא יכולה לשים שום צללית בלי פריימר מתחת בגלל עור מאוד שומני.

      מחק