NEW IN : Revlon & Neutrogena


טובים השניים מן האחד, מקבל החל מהיום משמעות רצינית בבלוג !
אני גאה להציג לכן את ה"שת"פים" החדשים בבלוג, בהן בחלק מן הפוסטים אחותי המקסימה תתארח בבלוג ותמסור לנו את דעותיה והמלצותיה.



נתחיל מהיכרות קצרה עם אחותי :
מיכל ארן, בת 22, מאפרת מקצועית ומאפרת באיירבראש.
מאפרת בסדרות ותוכניות טלוויזיה, פרסומות,קליפים, אירועים, וכלות.
לפייסבוק לחצו כאן. פרגנו בלייק ;)

איך זה קשור למה חדש ברבלון ובניוטרוג'ינה ? כי בהשקה לבלוגריות צעירות שנערכה השבוע, אחותי התלוותה אליי, וגם לה יש מה להגיד בנדון :)


מיכל מימין, ואני (קרן) משמאל




קצת על האירוע :
האירוע נערך בחברת שסטוביץ - החלה את דרכה ב-1954, וכיום היא אחת מהחברות המובילות את תחום היבוא, השיווק, וההפצה של מוצרי צריכה של מותגים בינלאומיים.
החברה מייצגת בין היתר את החברות המוכרות הבאות : רבלון, ניוטרוג'ינה, גרלן, דקלאור, קלווין קלאין ועוד....

האירוע הנוכחי היה אירוע השקה לבלוגריות צעירות, שכן כלל בנות גילאי 13 ועד 22+-.
קבלת פנים מקסימה, עם כיבוד מכובד (וטעים!) , והרבה הפתעות בדרך !






התיק והמוצרים המדהימים שהתקבלו במתנה
להלן המוצרים החדשים שהושקו, כולל ביקורות אישיות שלי ושל מיכל על מוצרים שניסינו, עם מוצרים שהתקבלו מהחברה במתנה:




- LASH POTION MASCARA
דבר החברה : למסקרה שתי פעולות - מאריכה ומעבה. כמו כן, היא מכילה חומרים שמטפחים את סיבי הריסים ומחזקים אותם בין הנחה להנחה ולאורך השימוש והזמן, כך שבזמן הורדת המסקרה הם לא נתלשים ממקומם.
קיימת בשלוש וריאציות - שחור, שחור עמיד וחום.

דבר הנסיינית - קרן : המסקרה בהחלט עושה את עבודה בהארכת הריסים, עם כי פעולת העיבוי על ריסיי פחות נראית לעין, עם כי אחרי שתי שכבות יש שיפור בעניין. המסקרה שחורה מאוד (פחם!), המברשת היא מסוג המברשות החביבות עליי - לא דקה מידי ולא עבה מידי, ומספיק ארוכה. המסקרה עמדה יפה יום שלם של טיול ברחבי ישראל ולא נמרחה לי כלל.
בהחלט מוסיפה אותה לסל המסקרות התמידיות שלי (בובי בראון ופיזישנס פורמולה), ואשתמש בה לפי החשק.


סווטצ' על העין של קרן

דבר הנסיינית - מיכל : המסקרה הדגישה את הריסים שלי בכך שהאריכה אותן וכן עיבתה אותן. היא אכן שומרת על הריסים רכות כפי שמובטח. החלק שפחות התחברתי אליו בשימוש במסקרה זו הוא הרגשה של התפוררות במהלך שעות היום המאוחרות יותר, מה שגרם לי לגירוד בעין. המסקרה נוסתה על ידי יותר מפעם אחת למשך ימים שלמים. סה"כ מסקרה טובה ונהניתי מהשימוש בה, אך אישית לא אחליף אותה בעבור "מיליון לשס" של לוריאל.


סווטצ' על העין של מיכל







-PHOTOREADY KAJAL
 דבר החברה : עיפרון ה"כחל" מושפע מהתרבות המיצרית, שם מייחסים לו תכונות רפואיות.
העיפרון מגיע בצורה דו צדדית כאשר בצד אחד פיגמנט כהה ומן הצד השני פיגמנט בהיר.
בסדרה קיימים 4 גוונים - שחור עם לבן, כחול עם לבן, סגול עם שמנת ושחור עם כסוף.

דבר הנסיינית - קרן : אני קיבלתי בתיק המתנה את העיפרון כחול/לבן, ומאוד שמחתי !
אני מאוד אוהבת להניח עיפרון לבן על קו המים התחתון של העין, שכן זה מעניק לעין תחושה שהיא גדולה קצת יותר ועייפה פחות.
מבחינת עמידות אני יכולה להגיד שהיא שרדה עליי עם פיגמנט כ-4 שעות (קצת דהה לאט לאט), מה שלא מובן מאליו בעיינים מהסוג שלי, שבד"כ אחריי שעה הכל נמחק.
הצד הכחול עדיין לא נוסה, אבל אני בטוחה שאהנה ממנו, למרות שעייני כחולות והאידיאל הוא לא להניח צלליות/צבעים כחולים שכן העיינים לא יבלטו, אצלי בד"כ זה ההפך וכחול רק מבליט את עיניי :)

דבר הנסיינית - מיכל : כפי שמצופה מעיפרון "כחל", הוא נמרח בקלות וצבעו מתפשט במעקה העין. כחובבת עפרונות עיניים לבנים, אני אוהבת לשים שכבה אטומה ולבנה על מעקה העין ככה שהצבע יהיה חזק ועמיד לאורך שעות היום, כאשר השתמשתי בעיפרון ה"כחל" הלבן, התפשטות הצבע גרמה לי בשניות הראשונות לראות מין "ענן" בעין. הצבע אמנם היה לבן ואטום, אך לאחר כחמש שעות לא נשאר זכר לצבע הלבן בעין. פחות התחברתי אליו, לעומת שאר העפרונות שניסיתי אי פעם.






- JUST BITTEN KISSABLE - BLAM STAIN
דבר החברה : אודם בצורת עיפרון שמנמן ללא חידוד, בריח מנטה - מרענן ונתן תחושת פרש נעימה.
האודם לא נחשב לעמיד, ויתאים מאוד גם לטווח הגילאים של נערות, יחד עם טווח הגילאים הרחב והבוגר יותר.

דבר הנסיינית - קרן : האודם מגיע בצורת "צ'אבי סטיק" והוא הראשון מסוגו באוסף האיפור שלי.
הצורה שלו מאוד נוחה למריחה אחידה ויפה על השפתיים, והצבע שקיבלתי במתנה (001) הוא ורדרד חצי שקוף עם הברקה. מושלם ליום יום, או כדי למתן איפור מודגש בעיניים!
חובה לציין כי למרות שעל פי החברה אינו נחשב לאודם עמיד, הוא בהחלט עמיד ונשאר לאורך שעות על השפתיים.
החסרון היחידי בעיני הוא ריח המנטה של המוצר - אישית יש לי בעיה קשה עם ריחות חריפים של מנטה וכד', אם כי הצלחתי להתגבר על המכשול הקטנטן שעמד בינינו - לאחר ההנחה אין זכר לריח או טעם כלל.
נכנס לתיק האיפור היומיומי שלי :)

דבר הנסיינית - מיכל : אני אתחיל במשפט - אני ש-ו-נ-א-ת אודמים !!
לפני כשבועיים התחלתי להשתמש בפעם הראשונה באודם סטיין של מיבליין בצבע ניוד שקפקף והתאהבתי,
במהלך ההשקה בחנתי את הגוונים של הjust bitten והציפיות היו מאוד גבוהות. מכיוון שאני אוהבת אודמים שקפקפים בלבד, הצבע שהתקבל במתנה התאים לי בול - הצבע אהוב עליי מאוד, הלחות שבו נשארת הרבה זמן על השפתיים, וגם כשנעלמת הצבע עדיין נשאר לשעות רבות כולל אכילה ושתייה במהלך היום, וכל זה למרות שעל פי החברה האודם לא נחשב אודם עמיד לשעות.
הדבר היחיד שלא התחברתי אליו היה הריח מנטה החזק, אך הוא אינו מורגש אחרי המריחה.
שורה תחתונה - אין ספק שהוא מצטרף לתיק האיפור שלי, ושעיניי כבר צדו את הגוון הכתום הבהיר.
מומלץ, מומלץ מומלץ!






- COLORSTAY ULTIMATE SUEDE 
דבר החברה : שפתון קלאסי, עמיד עד 16 שעות אך בשונה מהאודמים העמידים בצורת גלוס, הוא אינו מייבש את השפתיים.
הגימור של השפתון הוא מאט וישנם 8 גוונים בסדרה. הוא מכיל חמאת שיאה, אלוורה וויטמין E.
השפתון זכה כמוצר השנה ממש החודש !

דבר הנסיינית - קרן : הגוון שהתקבל במתנה 055, גוון כתמתם עם נצנצים זהובים וברק קל, אישית פחות התחברתי אל הצבע - אך יש מי שתשמח לקבלו במקומי - אמא !
אין ספק כי התחושה על השפתיים אינה יבשה כפי שנאמר, ולאחר יום שלם בו "שהה" על שפתיי אני יכולה להעיד שהוא אכן עמיד, ונשאר צבע גם אחרי מספר מאכלים ושתייה, בערב כשחזרתי הביתה היה ניתן להבחין כי מרבית הצבע ירד אך הנצנצים הזהובים עוד נכחו על השפתיים.

בקיצור - אמא, תהני !





-PHOTOREADY BB CREAM
דבר החברה : מייקאפ המכיל המון לחות, ולכן הגוון שלו עדין והכיסוי קליל ולא מושלם. הוא מכיל SPF30 להגנה מושלמת מהשמש וכן מתקן פיגמי עור.
ישנם 3 גוונים בסדרה שאמורים להתאים לכולן - לייט, לייט מדיום ומדיום.

דבר הנסיינית -קרן- המריחה של הביבי מאוד כיפית וקלילה. הוא נראה מאוד טוב לאחר המריחה והעור לא נראה כלל עם מייקאפ (ויעידו על כך חברותיי ששאלו אם לא שמתי מייקאפ היום).
אישית אני בחצי שנה האחרונה מכורה למייקאפ הקולורסטיי (פוסט מוצרים שנגמרו בקרוב!!!), ולכן החיבור עם הביבי היה פחות מושלם עבורי. מומלץ לבנות שלא אוהבות מייקאפ כבד או מורגש על הפנים (כמו אחותי ).


איפור פנים מלא שכלל את הBB CREAM, עיפרון ה"כחל", המסקרה "לאש פושן", ואודם ה"ג'סט ביטן".


דבר הנסיינית - מיכל : ה-ת-א-ה-ב-ת-י !!
"הסנדלר הולך יחף" שכן, בתור מאפרת, על עצמי אני שונאת למרוח מייקאפ ואת הרגשתו על העור במהלך היום, המייקאפ היחיד שאהבתי עד היום, והיה אצלי בשימוש יום-יומי הוא המייקאפ פודרה של "איל מקיאג'".
מאוד התרגשתי לנסות לראשונה BB CREAM , מכיוון שידוע שביבי הוא קרם לחות עם צבע, וקיוויתי מאוד שיענה על ציפותיי ושאוכל סוף סוף להוסיף מייקאפ נוזלי לתיק האיפור שלי.
התוצאה נדירה, הצבע טיפונת שזוף מה שמחייה את עור הפנים הלבן סיד שלי, המרקם נעים וקליל, וכמעט אינו מורגש במהלך היום.
נקודת החולשה שלו - עמידות. לא מחזיק לאורך יום שלם על הפנים.
שורה תחתונה - הפך להיות המייקאפ היום יומי שלי, והלוואי והעמידות תשתפר.


איפור פנים מלא שכלל את הBB CREAM, עיפרון ה"כחל", המסקרה "לאש פושן", ואודם ה"ג'סט ביטן".
סווטצ'ים :



כמו כן, הסבירו לנו אודות סדרת הטיפוח והניקוי החדשה של נויטרג'ינה :
סדרה המיועדת לעור מעורב/שמן, כאשר כל הסדרה מכילה חומצה סליצילת שמייבשת את עודפי השומן, מסירה תאים מתים, ומחטא את העור.
כלל הסדרה בריח אשכולית אדומה.
הסדרה כוללת 3 שלבים : תרחיץ פנים ג'ל - מומלץ לשימוש בגיל הבוגר יותר. יש לנקות את הפנים עם התרחיץ פעמיים ביום - בבוקר לפני איפור ובערב לאחר הסרת האיפור.
פילינג גרגרים - עוזר לעור להסיר את התאים המתים והייחוד שלו משאר החברות שהוא עדין מאוד ולכן אינו שורט ומנקה את העור בייסודיות ומשאיר עור לא מגורה.
קרם לחות - על בסיס מים. מוצר משלים לסדרה.




דבר הנסיינית -קרן : קיבלתי מתוך השלושה במתנה את התרחיץ ג'ל לפנים, הוא אמנם לא נוסה מספיק זמן כדי לראות הרבה תוצאות והשפעה על העור המאוד שומני שלי (קלעו בול!), אבל אני בהחלט יכולה להעיד שהריח שלו מאוד מאוד נעים וכיפי, וההרגשה שלו על הפנים בעת השימוש  נעימה, הוא מקציף לא רע וכיף להשתמש בו מכל הבחינות.




האירוע כולו היה חוויה כיפית, בה זכיתי להכיר כמה בלוגריות וולוגריות חמודות במיוחד כמו : MEKLIATforyou , TalBeautyBeautyxvlogStyle


תמונת בלוגריות יחד עם סיוון - המדריכה הראשית של רבלון בארץ




שמחתי לארח את אחותי בפעם הראשונה בבלוג, ומקווה שנהנתן מהרעיון ומכך שאתן יכולות לקרוא שתי ביקורות.
נשמח לשמוע את דעתכן על המוצרים הנ"ל מי מכן שניסתה, וכמובן אם עשינו לכן חשק לנסות משהו מהם :)

שבוע נהדר

XOXO 


2 תגובות:

  1. נשמע שנהנית! את ואחותך יפיפיות!
    גם אני כמוך סולדת מריח מנטה במוצרי שפתיים, אבל יש לי את ההאני כבר שנה ואני ממש אוהבת אותו!
    הצ'אבי - את מתחילה עם אחד ומוצאת את עצמך בלי סוף טובעת בצ'אבים (לי יש מעל 15)
    התמכרות נעימה :)

    השבמחק