spring makeup for passover evening :)


אם טרם החלטתן איך אתן הולכות להתאפר בערב פסח הקרוב, תנו לי להציע לכן מראה אביבי למדי, ו"גלאמי" בו בזמן!
מבטים ומשפטי "וואו איזה יופי!" מובטחים ;)

בואו נתחיל ...



עיניים :

אני מורחת בסיס - פריימר של אורבן דיקיי על כל גלגל העין.




בעזרת מברשת מספר 781 של דיליום טולס, אני משתמשת בצללית בשם "דואן" של איל מקיאג', ומניחה אותה בתנועות סיבוביות באזור הקפל של העין.





בעזרת אותה מברשת 781 של דיליום, אני משתמשת בצללית "קופיי" של איל מקיאג', ובאותן תנועות סיבוביות מטשטשת אותה יחד עם הצללית שהונחה באזור קפל העין, וכן מניחה אותה בשאר עפעף העין שנשאר.





בעזרת מברשת 755 של דיליום טולס, ובעזרת טיפה (!!!) אחת של מים, אני מערבבת מעט מצללית "ניוד" של ניקס, ומניחה על עפעף העין, ומעט מעל הצללית שהונחה באזור הקפל, וכן מטשטשת בינהן קלות ליצירת מעבר יפה ונקי.






בעזרת איליינר של מייקאפ פוראבר, ומברשת מספר 708 של דיליום טולס, אני מתחילה ליצור איליינר שפיצי וחתולי.



אני מתחילה מסוף העין, בצורה אלכסונית ("סוף אף, סוף גבה") ומציירת קו ברור וחד.


מתוך הקו הזה, אני יוצאת "משולש" אל תוך פנים העין.


וממלאה את המשולש שנוצר באיליינר כדי לאטום אותו וליצור צבע שחור ברור ויפה.



אני נפטרת משאריות שנפלו מהצלליות וכו' בעזרת מגבון.


בעזרת מברשת מספר 776 של דיליום טולס ובעזרת צללית מספר 393 של אינגלוט, אני נותנת נקודת הארה באזור עצם הגבה.




מעגלת ריסים.


מורחת מסקרה "לאש פושן" של רבלון



וסיימנו עם העיניים :)


פנים :

מתחילה במריחת בסיס-פריימר של אלף ליצירת מראה פנים חלק ומילוי נקבוביות, וכן עמידות גבוהה יותר של שאר האיפור לאחר מכן על הפנים.


בעזרת מברשת 957 - מברשת המייקאפ החדשה האהובה עליי, אני מורחת בתנועות סיבוביות את מייקאפ קולורסטיי מספר 240 של רבלון



בעזרת ברונזר "סאן ברונז" של איל מקיאג' ובעזרת מברשת "קונטור בראש" של ריל טכניקס, אני עושה הצללות באזור השקע של הלחיים.



בעזרת מברשת "מולטי טאסק" של ריל טכניקס ובעזרת פודרה שקופה של איל מקיאג', אני מקבעת את האיפור ונותנת לפנים מראה "מאט" ולא מבריק או מזיע.




בעזרת מברשת "בלאש בראש" של ריל טכניקס אני מניחה את סומק הלבבות של פיזישנס פורמולה על תפוחי הלחיים.



עם השימר הנוזלי של אלף "לילך פטל" ובעזרת האצבעות, אני מורחת  באזור שמעל "שקע הלחיים" ומעט על גשר האף.

ולסיום, לטאצ' האחרון, אני מורחת על השפתיים אודם עמיד מהסדרה של "שיק" מספר 614.


סיימנו :)






קישורים לאתרים בהם נמכרים המוצרים המככבים בפוסט :
מוצרי אלף,ריל טכניקס, דיליום טולס, ופיזישנס פורמולה - אייהרב
אורבן דיקיי - לוקפנטסטיק
אשמח לשמוע מה חשבתן על האיפור, וההדרכה, וכמובן לראות תוצאות מעבודות שלכן :)

אתן מוזמנות לצפות גם בשני הסרטונים שנמצאים כרגע בערוץ היוטיוב שלי, לרעיונות איפור נוספים שאולי ימצאו חן בעינכן יותר - קליק פה.

חג פסח שמח וכשר

XOXO

4 תגובות:

  1. אנונימי14.4.2014, 17:47

    מה הצבע שמרחת על השפתיים ? הוא עמיד ? אני מחפשת כזה צבע אבל עמעד:(
    )



    השבמחק
    תשובות
    1. היי :) כתבתי למעלה, זה שפתון עמיד של חברת שיק

      מחק
  2. איך המסקרה של רבלון?איזה אפקט נותנת?דרמה?יומיומי? יופי של פוסט....:)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי רביד, כתבתי על המסקרה של רבלון בפוסט הזה : http://kerenaran.blogspot.co.il/2014/04/new-in-revlon-neutrogena.html

      מחק