THE WET BRUSH



בחודשים האחרונים נצפית במחוזותינו "המברשת הרטובה" או בשמה הרשמי "THE WET BRUSH"
כמוני כמוכם, הסתקרנתי לנסות אותה ולהבין על מה כל הרעש והצלצולים, ומדוע בלוגריות מרחבי העולם ממליצות עליה ללא הרף.
ואז... ניסיתי בעצמי :)

לפני שאתן מתחילות לקרוא את הפוסט, קחו לכן כמה רגעים וצפו בהתנסות הראשונית שלי עם המברשת






אם עדיין לא שמעתן על המברשת, הרי לכן רקע, כפי שנרשם באתר המקורי הישראלי :
במבט ראשון, המברשת הרטובה נראית כמברשת רגילה אבל שימוש אחד בלבד יבהיר לנשים, גברים, וילדים מדוע זו המברשת הטובה בעולם והנמכרת ביותר בארה"ב להתרת קשרים. גם בשיער רטוב וגם  ביבש, המברשת מתירה קשרים במהירות וללא כאב אפילו בשיער הכי סבוך ובעייתי.

על פי החברה, מכיוון ששיער במצב רטוב הוא רגיש יותר ורך, מברשת רגילה קורעת אותו ויוצרת קצוות מפוצלים (שלא נדבר על הכאב שבפתיחת הקשרים!)
לעומת זאת, המברשת הרטובה עשויה מסיבים חכמים – סיבי המברשת רכים וגמישים ועשויים בטכנולוגית IntelliflexTM
אשר אינם פוגעים בשיער כמו שאר המברשות. המברשת פותחת בקלות קשרים, אינה תולשת שיערות, והכי חשוב - עובדת מעולה על שיער רטוב (כשמה כן היא!) אבל גם על שיער יבש.



המברשת קיימת במספר וריאציות, ובמגוון רחב של גוונים וציורים :
*התמונות לקוחות מהאתר הישראלי המקורי*

המברשת הקלאסית, המותאמת לשימוש אישי וביתי בעיקר.
מברשת פרוסלקט - מברשת המיועדת למספרות מקצועיות.

מברשת בגודל מיני המתאימה לנסיעות  (או סתם לתיק שאתן סוחבות לכל מקום).
מברשת לתינוקות.

מברשת לגברים (כי גם להם מגיע!)
מברשת לפן.


אל ידיי הגיעה המברשת הקלאסית, בגוון ורוד.
המברשת וידית האחיזה מצופות גומי אשר עוזר באחיזה נוחה בסירוק גם בשיער הרטוב, וגם גורם למברשת למראה מטאלי מקסים.




סיבי המברשת ארוכים ורכים מאוד (אף ניתנים ל"קיפול") וכבר מנגיעה ראשונה בה אפשר להבחין בשוני בינה לבין מברשות רגילות. 



כפי שראיתם בסרטון, כבר מהשימוש הראשון שמים לב להבדל בין המברשת הרטובה לבין מברשות רגילות, 
שכן הסירוק קל ולא מכאיב, מהיר, ושערות בודדות שירדו על המברשת הן שערות שירדו עקב הנשירה האישית שלי.

מהשימוש שלי אני יכולה להעיד שאני מרוצה מאוד ! כפי שנאמר בסרטון,
בחיים לא הייתי חושבת להוציא על מברשת 70 ש"ח, אבל אחרי שניסיתי אותה בעצמי אני יכולה להגיד לכן שזה שווה כל שקל!
שמתי לב גם שאחרי השימוש ועד החפיפה הבאה השיער נשאר רך מתמיד ונעים למגע.



את המברשת תוכלו לרכוש באתר הישראלי של החברה, או בסניפי "המשביר לצרכן".
מחיר המברשת הקלאסית - 70 ש"ח.


אשמח לשמוע את דעתכן על המברשת מניסיונכן האישי :)

XOXO


* גילוי נאות : המברשת התקבלה לסקירה. 


2 תגובות:

  1. לי כבר יש, משתמשת ואוהבת!

    השבמחק
  2. מסכימה איתך, מברשת מעולה. יש לי את גרסת המיני ואני מתה עליה!!! אני מסתרקת ופשוט לא מרגישה שאני מסתרקת והשער שלי נוטה לנשירת שער מטורפת בגלל הצבע ואשכרה כמעט ואין כלום על המברשת אחר כך. אחלה סקירה!!

    השבמחק