מסיר האיפור המהפכני B-I-O-D-E-R-M-A-!


כבר תקופה שיש טירוף ברחבי העולם סביב מסיר האיפור ה"מהפכני" - ביודרמה,
ואני נשארתי עד עכשיו "בחוץ" כמו פולניה טובה ושקטה בחושך.
נכון לעכשיו מאסתי במסירי האיפור השומניים שמתיימרים להיות מועילים אך בפועל מורידים את האיפור רק אחרי שפשוף חזק וצריבת העור.

לאחר חרושת השמועות האחרונה על מסיר האיפור של ביודרמה
ובעקבות מבצע מעולה שהיה באיכמיסט, החלטתי להזמין סוף סוף את המסיר האגדי ולדווח עליו בעצמי !

צמד ה'ביודרמה' שרכשתי מבעוד מועד



כהרגלי, לאלו שלא מכירות את השם "ביודרמה", מעט רקע בקצרה :
ביודרמה היא חברה צרפתית, והיא חברה דרמו-קוסמטיקה שנבנתה על בסיס מחקרים ביולוגיים ופיזיולוגיים על העור. 
היא מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לכל סוגי העור ומצביהם והם מחולקים לסדרות מוצרים לפי סוג העור וההתאמה, כך שכל אחד ימצא עצמו.
מדעני ביודרמה מאמינים כי הקלה זמנית בלבד איננה מספיקה כדי לטפל ברוב בעיות העור. לפיכך, הם מציעים פתרון הוליסטי ושיקומי לכל אחד ואחד מסוגי העור. על פי גישה זו, פותחו תכשירי טיפוח והיגיינה, הפועלים בסינרגיה מושלמת בכדי לטפל הן בגורם והן בתוצאה של בעיות העור השונות. בכך מאפשרים מוצרי ביודרמה לעור לחזור למצבו המיטבי המקורי, ומשיבים לו את האיזון הטבעי שלו.

למידע נוסף - קליק לאתר החברה.


אני החלטתי לרכוש בתור התחלה את מסיר האיפור "SEBIUM H2O"
אם תשימו לב הוא פחות מוכר מהמוצר האדום, שארחיב עליו מעט בהמשך.



בואו נחזור אל מסיר האיפור שברשותי :
SEBIUM H2O הינו מסיר איפור המיועד לעור שומני.
המסיר מבוסס על חומר המים, אך מכיל בתוכו גם : הנתרן, אבץ גלוקונאט, נחושת גופרתית, תמצית גינקו בילובה , מניטול, קסיליטול ועוד כל מיני מרכיבים שלי אישית לא אומרים הרבה.
המסיר הינו ריחני, אך נטול אלכוהול וצבע מאכל.

פקק פוטוגני!


מה אני חושבת עליו ? 
אין ספק שחרושת השמועות לא סתמית, ההתמודדות של הביודרמה עם הסרת האיפור קלילה ביותר,
לא נדרש שפשוף חזק מידי, בעיקר באזור העיניים - מעולם לא הצלחתי להוריד את המסקרה לגמרי מעייני אלא בחפיפה!!!

אני משתמשת במוצר על בסיס יום יומי, בערב כשאני חוזרת מהיום הארוך, וממש כמה דקות לפני המקלחת.
אני סופגת פדים לניקוי איפור במסיר הביודרמה, ופשוט עוברת דבר ראשון על שתי העיניים ומסירה מהן כל איפור שהיה שם, כולל איליינר עמיד, כולל מסקרה וכולל צלליות.
לאחר מכן סופגת פד נוספת ומנקה את שאר הפנים מהמייקאפ, הסומק, הברונזר, הפודרה ושאר ירקות.

המוצר הזה הוא התגלות אלוהית עבורי, ואני מרוצה שקניתי מראש שניים!


מדוע רכשתי דווקא את המוצר המיועד לעור שומני, ולא הלכתי עם הזרם ורכשתי את המוצר המיועד לעור רגיש (ביודרמה אדום)?

האמת, לא סגורה על זה. 
בגדול העור שלי מעורב ובאזור הT מאוד מאוד שומני, אבל העור שלי גם מאוד רגיש.
הייתה התלבטות קשה במה לבחור, אבל אני חושבת שהצורך במסיר איפור שלא מלא בלחות מידי ומותאם יותר לעור שומני הוא גדול יותר מהצורך במסיר איפור לעור רגיש. 
הרי בסופו של דבר גם מסיר האיפור לעור שומני לא אינטסיבי ויתאים בהחלט גם לעור רגיש, אז אני מרוצה לעת עתה מהבחירה - אולי בעתיד אנסה גם את המוצר לעור רגיש ואשווא ביניהם.

אז אם יש לכן עור שומני ומעורב, אני ממליצה בחום לרכוש את מסיר האיפור הירוק מהסדרה "SEBIUM H2O"
אך אם עורכן רגיל, כנראה שהמסיר איפור האדום מהסדרה "SENSIBIO H2O" יתאים לכן יותר.
כמו כן, בסדרה קיים גם מסיר איפור בבקבוק כחול בשם "HYDRABIO H2O" , והוא מתאים לעור יבש ורגיש.

כפי שאתן רואות, בחברה חשבנו על כולנו :)


את מוצרי ביודרמה תוכלו למצוא בסופר פארמים ברחבי הארץ, ואין לי מושג מה מחירם.
אבל אני ממליצה להזמין אותם דרך איכמיסט, שם המחיר הוא 58 ש"ח לביודרמה בגודל 250 מ"ל שזהו הגודל הבינוני.
או דרך סטרוברי, שם הוא עולה 81 ש"ח לפני הנחות ל250 מ"ל.


אשמח לשמוע מכן מחשבות על המוצר!

XOXO


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה