INGLOT - והפעם, בישראל !



אני מניחה שרבות מכן תוהות מדוע אני מעלה פוסט נוסף על שם "אינגלוט", 
אם רק לפני זמן קצר עלה אחד ענק כזה !
אז יקירותיי, הפעם יש לי בשורות !
הפוסט הקודם עסק בכל הרכישות שעשיתי באינגלוט בפולין,
אך הרשת המדהימה הזו פתחה מחדש את סניף הדגל שלה בארצנו (שנסגר לפני שנה)
וזו סיבה למסיבה (עבורי, בוודאי, כפי שהבנתן !)


צילום: יח"צ

כששמעתי שחנות הדגל של החברה נפתחה במיקום חדש בדיזנגוף,
החלטתי לקפוץ לבקר (באחד מימי החופש שלקחתי בתקופה האחרונה, נו נשארו כמה לקראת השחרור!!!)
החנות החדשה ממוקמת בקניון דיזנגוף, בניין B קומה 1- 
ואת פניי קיבלו המוכרות המקסימות (כולל בעלת החנות שמייבאת את החברה לארץ)
וכמובן נפגשתי עם ליהי היחצנית המקסימה שלהם.

החמודות פינקו אותי במס' מוצרים שווים, שבהמשך הפוסט ארחיב גם ארחיב עליהם :)


בואו נתחיל במעט הסברים על החנות, ובליווי תמונות שיעשו לכן חשק לרוץ לשם (הבטחה!)

רשת החנויות של אינגלוט מעוצבות כמו חנויות ממתקים צבעוניות, שעושות חשק לטעום הכל מהכל,
וקשה לעמוד בפיתוי כשנכנסים אל אחת מהחנויות.
בחנויות תוכלו למצוא איפור מקצועי ואיכותי, המשמש את המאפרים הטובים בעולם, אז למה שגם אתן לא תהנו ממנו ?

צילום : יח"צ

בעצם, בואו נתחיל מההתחלה :

חברת האיפור אינגלוט הוקמה לפני יותר מ25 שנה בפולין, ע"י INGLOT WOJTEX, שהיה כימאי שעבד במחקר ופיתוח בתעשיית התרופות. מטרתו, כשהקים את חברת האיפור שנקראת על שמו כמובן, הייתה לייצר מוצרי איפור באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים הוגנים ושווים לכל נפש.
החברה מפתחת באופן תמידי במעבדותיה מוצרים חדשים שמתאימים את עצמם לטרנדים הנוכחיים, ושכן - כולם בלי יוצא מן הכלל, לא נוסו על בע"ח ואינם מכילים פרבן.

כיום החברה מונה קרוב ל460 סניפים ברחבי העולם, כאשר לאחרונה הושקה מחדש חנות הדגל בישראל (כן כן, אינגלוט נפתחו בארץ לראשונה ב2011, ונסגרו לפני שנה).
עוד פרט שכדאי שתדעו, הוא שבקרוב אינגלוט פותחת עוד 3 "מיני סניפים" בתוך סניפי רשת של "המשביר לצרכן" , ככה שלכולכן יהיה בסביבתכן לפחות אינגלוט אחד להנות ממנו !

**לידיעתכן, מאפרות (בפתיחת כרטיס) יקבלו 30% הנחה על הכל!**

צילום: יח"צ

צילום : יח"צ

צילום : יח"צ


קצת על הקונספט של אינגלוט :

אם לא שמתן לב למה שבלט בפוסט הקודם (השלל מפולין),
הייחודיות של אינגלוט הוא אופציית הFREEDOM SYSTEM,
שכשמה כן היא - מדובר ב"מערכת שלמה" בה אתן בונות ומתכננות את פלטות האיפור שלכן !
בכניסה לחנות תקבלו פלטה מגנטית חלקה וריקה, שתשמש אתכן לאסוף את המוצרים המתמגנטים שלכן (במידה וזוהי המטרה שלשמה נכנסתן) .
לאחר מכן תבחרו פלטה, כאשר הפלטות באות במגוון גדלים ובמגוון רחב של מקומות ריקים להכנסת הפריטים (צלליות,שפתונים,סמקים)
לדוגמה - פלטה לצלליות/אודמים קיימת החל משטח מגנטי לפריט אחד ועד ל40 פריטים מתמגנטים!
כמו כן הפלטות קיימות גם בוריאציות של מקום מתמגנט לצללית/אודם + מקום מתמגנט לסומק וכו'.

צילום : יח"צ
כפי שאתן יכולות להבין, מדובר במערכת ענקית, שבה אתן ה"אדון" של עצמכן,
ואתן בוחרות בדיוק איך זה יראה ואיזו צללית תשב ליד חברתה.

ובכלל,
בחנויות של אינגלוט תמצאו את כל מה שיש בחנות איפור מקצועית, רק בשפע ובגוונים רחבים הרבה יותר!
החל מאודמים, צלליות, סמקים, ברונזרים, מייקאפים, לקים, פודרות, מברשות, מסקרות, עפרונות ועוד המוווווווון

אם אתן מחפשות צבע מסויים, אין מצב שלא תמצאו אותו בחנות הזאת !


ואגב,
למי שתהתה, חלק מהמוצרים שהיו בפוסט הקניות מפולין עדיין לא עשו עלייה לארצנו,
אך בחנות הבטיחו לי שבקרוב מאוד גם המוצרים השווים האלה יגיעו, איזה כיף !


ועכשיו, אם לא הספיקה לכן הוצאת העיניים שעשיתי לכן בפוסט השלל מפולין, אראה לכן מספר פריטים מקסימים שקיבלתי במיוחד מהחנות בארץ, שכן אין יותר כיף מלהיכנס לחנות הזו ולצאת עם שלל:

FACE BLUSH - 52
אתחיל מהמוצר שהכי הלהיב אותי, מדובר במוצר שמוגדר בשמו כסומק, אך בפועל הגוון הינו גוון הולם דווקא לברונזר
הגוון הוא חום קאמל עם תת גוון כתמתם, והוא יתאים בעיקר לבהירות (כמוני)
הפורמולה נעימה בטירוף, ובהחלט התחלתי להשתמש בו בשבוע האחרון באופן יום יומי.



NAIL ENAMEL - 989
המוצר השני הוא לק (מהמגוון המטורף שקיים בחנות!) בגוון טורקיזי ירקרק עם תת גוון קר,
מאוד אהבתי את הגוון שקיבלתי, התאים לי בול לקיץ ולגוונים שאני אוהבת,
והפורמולה שלו נהדרת (מכירה את הפורמולה כבר מלקים של החברה שהשתמשתי בהם בעבר).
שתי שכבות מספיקות בהחלט לאטימות, ונסיגה מהציפורניים נראתה רק אחרי שלושה ימים
(לא היה טופ קואוט, כי שכחתי להביא איתי למשרד כשמרחתי אותו, ואח"כ כבר התעצלתי)


וזה רק חלק מהמגוון הרחב שמחכה לכן בחנות. צילום : יח"צ.



LIP DUO - 42
והמוצר השלישי, שלצערי קצת פחות התחברתי אליו,
מדובר בדואו של ליגפלוסים, שמגיע בקופסת "קובייה" קטנה, כאשר מן הצד האחד ישנו גוון, כאשר הגוון שאני קיבלתי דווקא מאוד מתאים לי ומתחבר אלי, והוא ורוד עתיקי כזה, וינטאג'י משהו, ובמריחה הוא חצי שקוף.
והצד השני הוא ליפגלוס שקוף עם נצנים.
לצערי אני לא חובבת גדולה של ליפגלוסים כי אני לא אוהבת את תחושת הדביקות שלהם,
ובטח שלא מתחברת לנצנצים על השפתיים, אם כי בזכות הגוון הורוד שקיבלתי - הצלחתי להשתמש בו פעם אחת כשהלכתי לבסיס, ובטוחה שהוא ישמש אותי בהמשך לעוד ימים בהם אני רוצה להיות עם איפור עדין וטבעי.



אם עד עכשיו לא קיבלתן חשק לרוץ לחנות הזו,
כנראה שאינכן מכורות איפור אמיתיות !

נתראה בפוסט הבא
XOXO

8 תגובות:

  1. איך בא לי כבר!!! רק התמונות של השפע הצבעוני והיפה הזה עושות לי חשק.
    לקחתי את ההמלצות שלך איתי לביקור שלי ;)

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
  2. החנות נראית ממש מפתה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממליצה בחום להגיע לשם ! או שלא, תלוי בארנק שלך :P

      מחק
  3. אוי הלק מהממם, אני גם חגגתי בחנות, טוב שהזכרת לי שגמאני צריכה לעלות פוסט בנושא ^_^

    השבמחק
  4. לגמריי עושה חשק! פוסט נהדר! :)

    השבמחק