LOOKFANTASTIC BEAUTY BOX - OCTOBER 2014

כבר תקופה ארוכה שאני מאוד מאוד רוצה להתנסות בהזמנת קופסאת יופי,
שתכיל מספר מוצרים, ושהם יהיו בהפתעה מוחלטת עד שאקבל את הקופסא ואפתח אותה במו ידי.
בארץ אנחנו יכולות להזמין 2 קופסאות בסגנון :

אך ראשית בחרתי לבזבז את כספי ולהתנסות דווקא בקופסא שווה מאתר שווה עוד יותר, דווקא מחו"ל.







בחודש ספטמבר, החליטו באתר Lookfantastic להוציאו קופסאת יופי משלהם,
וזו הייתה הזדמנות מושלמת עבורי להתנסות בקופסא כזו בפעם הראשונה !
אז לצערי את קופסאת ספטמבר לא הספקתי להזמין מכיוון ותוך 24 שעות מהרגע שהיא עלתה להזמנה באתר, היא חוסלה,
אבל התמזל מזלי, ואת קופסאת אוקטובר (וגם נובמבר, נדבר על כך בהמשך) הספקתי להזמין בזמן.
אז הקופסא הגיעה אלי פתח ביתי לפני מס' ימים, ואני רוצה לחלוק את תכולתה והתרשומתי אתכן :)



לפני שאתחיל, מעט הסבר על הקופסאות והרעיון שלהן בכלליות, זה תופס לגבי כל הקופסאות שיהיו :
- מחיר כל קופסא - 15 פאונד.
- כל קופסא תכיל מינימום 6 מוצרים (לא ידוע כמה בגודל מלא וכמה מוקטנים)
- כל קופסא תכיל מוצרי טיפוח גוף ושיער, איפור וקוסמטיקה.
- נכון לעכשיו, כל קופסא, מזמינים ב1 לחודש שלפני החודש שלה (פרה-אורדר), כלומר, את קופסאת נובמבר הזמנתי ב1 לאוקטובר, והיא תשלח אליי ב1 לנובמבר.
לפעמים ניתן לרכוש את הקופסא גם בימים שהיא נשלחת, נותנים הזדמנות לבנות נוספות להזמין.


קופסאת אוקטובר :
מחיר - 15 פאונד
תכולה - 7 מוצרים, 1 מהם בגודל מלא, השאר בגודל "מוקטן" (תכלס, בינוני!)



- L’Oreal Proffesional Serie Expert Pro-Keratin Refill Shampoo and Masque - בגדלים מוקטנים של 75 מ"ל ו100 מ"ל (גודל מקורי - 200 מ"ל ו-250 מ"ל)



מדובר בשני מוצרי שיער של חברת לוריאל, האחד שמפו לשיקום השיער, והשני מסכה לשיקום השיער.

השמפו נועד כדי לעזור ולשקם שיער פגום וחלש, ולהחיות אותו למגע נעים ורך. הוא מכיל פרו-קראטין וincell, אשר אמורים להגן על השיער ועוד יותר מכך - להשאיר אותו מבריק ועד 70% יותר עמיד בפני שבירה.

מסכת השיער האינטנסיבית, כמו גם השמפו, מזינה את השיער, ונועדה לטיפול בשיער חלש, ופגום במיוחד.
הוא אמור להזין את השיער (גם הוא מכיל פרו-קראטין) , וישאיר את השיער רך וחזק במיוחד.

בהתחלה לא הייתי בטוחה כמה שימוש יהיה לי איתם, אבל אז התעשתתי והבנתי שדווקא השיער שלי דורש שיקום,
עקב ריבוי השימוש שלי במחליק לאחרונה, לא יזיק לו מעט שיקום, וכמובן שיהיה פחות שביר, ולכן מסתבר שאם הם אכן יעבדו, הם יהיו מאוד שימושיים עבורי !

את השמפו תוכלו להשיג כאן, בגודל מלא 250 מ"ל במחיר 10.99 פאונד.
את המסכה תוכלו להשיג כאן, בגודל מלא 200 מ"ל במחיר 13.99 פאונד.

--------------------------

 - Balance Me Facial Expression Filler –  גודל מלא 15 מ"ל



מדובר בקרם פנים, "המושיע של כל אישה" טוענים בחברה.
מטרת הקרם - למצק את פני העור, למתוח ולחדד אותו, כדי להעניק מראה פנים צעיר.
הוא מתמקד בסימני הזדקנות הנראית לעין, והם טוענים לתוצאות מהירות !
הקרם מכיל - תרכיז פעיל של "רוז", לבונה , ורגמוט.

לא בטוחה כמה הקרם הזה פונה אל בנות גילי, מצד שני יש לי קימטוטים במצח, ולא שאני מאמינה גדולה בקרמים משקמים ומצעירים, אבל מה אכפת לי להתנסות ? אולי אופתע לטובה!

את הקרם תוכלו להשיג כאן, בגודל מלא 15 מ"ל במחיר 22 פאונד (שימו לב שרק המחיר הזה עולה על מחיר כ-ל הקופסא!)

--------------------------

- This Works Sleep Plus Pillow Spray - גודל מוקטן 5 מ"ל (גודל מקורי 75 מ"ל)



תרסיס שמרססים על גבי המיטה והכרית, הוא תרופה טבעית הפועלת לעזור להחזיר את דפוסי השינה של בני אדם חסרי מנוח, והיא מוכחת קליני - כדי לספק לילה של שינה טובה יותר.
הוא מכיל תערובת חזקה של לבנדר , אשר באופן טבעי משתחררת בהדרגה בגופינו וגורמת לשינה טובה עמוקה וטובה יותר.
המטרה העיקרית - להירדם טוב יותר, חזק יותר, ללא נדודי שינה, הפחתת ההתעורריות במהלך הלילה, ואפילו לגרום לכם לקום רעננים וערניים יותר בבוקר למחרת.

אין ספק שלא ציפיתי לקבל מוצר שכזה בקופסאת כזו, אבל דווקא משום כך אני שמחה,
רציתי קופסאת הפתעה, וקיבלתי הפתעה!
מבחינתי ההפתעה היא לגמרי לטובה, כי מודה ומתוודה שלאחרונה הלילות שלי לא הכי קלים, ואני נרדמת בקושי רב.
שמחה מאוד להתנסות במוצר כזה לראשונה, ומקווה שבהחלט יעבוד עליי.

את התרסיס תוכלו להשיג כאן, בגודל מלא 75 מ"ל במחיר 25 פאונד.

--------------------------

- KMS California Free Shape Quick Blow Dry - גודל מוקטן 75 מ"ל (גודל מקורי 200 מ"ל)



תרסיס לשיער, שמטרתו לזרז את קצב ייבוש השיער לאחר חפיפה ב-עד 50% ולהשאיר אותו נעים ורך, ויותר חשוב - להגן על השיער לאחר החפיפה מחום (כגון פאנים, מחליקים וכד').

אופן השימוש בו :
יש להתיז על מגבת יבשה ולפזר בעזרתה על השיער, רגע לפני השימוש בפן לייבוש.

מוצר נוסף לשיער שמתקבל בקופסא זו, וגם הוא אמור להגן על השיער.
אין ספק שמישהו שם חשב על הייתרונות בלקבל קופסא שתכיל מוצרים מגנים לשיער.
לא יזיק לי לנסות אותו, כי בכל זאת, למי אכפת אם הוא יזרז את תהליך ייבוש השיער שלי לפני השימוש במחליק
ואם הוא יוסיף הגנה על השיער שלי מפני חום המחליק, מה טוב.

 את הספריי תוכלו להשיג כאן, בגודל מלא 200 מ"ל במחיר11.45 פאונד (כרגע לא נמצא במלאי באתר, שווה לעקוב)

-------------------------- 

-   Korres Citrus Shower Gel - גודל מוקטן 50 מ"ל (גודל מקורי 250 מ"ל)



ג'ל רחצה, של חברת KORRES, בריח הדר, בעל מרקם קטיפתי שמותיר את העור רך ומגן מפני התייבשות.
הוא מכיל ויטמין C ו-E , אנזימי אבץ, אנטי אוקסידנטים ואלוורה - כדי לשפר את "המערכת החיסונית" של העור, והפחתת סימני הזדקנות העור הנראים לעין.

הג'ל הינו OIL-FREE, אינו מכיל סיליקון, ופרופילן גליקול.

קצת נמאס לי מהמוצרים לאמבט, אבל נו טוב, מה יכול להיות רע בעוד סבון חביב בעל ריח נעים?


את הסבון תוכלו להשיג כאן, בגודל מלא 250 מ"ל במחיר 8 פאונד.

--------------------------

- Gatineau Paris Collagene Expert Ultimate Skin Soothing Cream - גודל מוקטן 15 מ"ל (גודל מקורי 50 מ"ל )



קרם פנים מרגיע, הוא מכיל קולגן ואלסטין אשר מסייעים להחלקת ותיקון קמטי הפנים, ותיקון מרקם עור לא אחיד. בנוסף הוא מכיל חומצה היאלורונית.

הקרם שייך למותג Gatineau Paris, אשר הוא מותג טיפוח עור צרפתי מוביל בצרפת ובעולם.

נו באמת, עוד מוצר למיצוק הפנים והחלקת הקמטים ? לא שבעים שם בהנהלת החברה.


את הקרם תוכלו להשיג כאן, בגודל מלא 50 מ"ל במחיר 54.94 פאונד.



אז מה אני חושבת על הקופסא ?
ראשית אציין שאני מעט מאוכזבת, מכיוון והם טוענים שהקופסאות יכילו גם איפור, וזו הקופסא השנייה שכבר אינה מכילה מוצרי איפור, התקווה שלי היא שבחודש נובמבר נקבל קצת איפור שווה.
שנית, סה"כ אני די מרוצה מהקופסא ומהתכולה שלה, אני תמיד שמחה להתנסות במוצרים שלא שמעתי עליהם, ובכלל כאלה שלא קיימים בכלל במדינתנו הקטנה.
הביאוס שלי מתכולת הקופסא הוא כפל הקרמים למיצוק העור והחלקת הקמטים - הלו, רוב הקונות שלכן צעירות!!

האם ארכוש שוב ? בוודאי ! את קופסאת נובמבר כבר הזמנתי ואני מחכה לה בקוצר רוח, ומה אגיד, מקווה שלא התמכרתי לעניין.



רוצות גם ?
את הקופסאות הבאות תוכלו להזמין ישירות מלוקפנטסטיק , ביום הראשון של כל חודש (אם יתמזל מזלכן, הקופסאות ישארו למכירה גם בימים האחרים של תחילת החודש, ולעיתים גם כמה ימים לפני יציאת הקופסאות אל הלקוחות שהזמינו, יש אופציה להזמין עוד)



אשמח לשמוע מכן, האם אתן בקטע של קופסאות יופי והפתעה, ומה מהמוצרים הייתן שמחות לקבל ?

XOXO

תגובה 1:

  1. אנונימי18.11.2014, 3:04

    הספריי פלוס לכרית באמת עזר לך להרדם תוך שניה ולישון יותר טוב?
    ובלי סיוטים

    השבמחק