LIME CRIME - MY CRIME OF COLLECTION



פוסט שהיה אמור להיכתב מזמן, אבל נדחה מעט ובזמן הזה הצטרפו אליו כמה חברים חדשים,
אז כנראה שהכל לטובה :)

מעט לפני שאפרט מה כוללת הקולקציה שלי (חלק מהמוצרים שייכים למען האמת לאחותי, אבל רציתי שתזכו לראות סווטצ'ים)
אתחיל בפירוט קצר על החברה :

חברת איפור בועטת וצבעונית שהוקמה ע"י דוו דיר, בחורה צבעונית בעצמה המתגוררת בלוס אנג'לס.
בחברה מייצרים איפור מטורף ולא שיגרתי, בגוונים נועזים ומיוחדים גם יחד, לצד איכות אמיתית ללא פשרות, וכמובן - ללא אכזריות בבע"ח !!

המחירים של מוצרי החברה באים לידי ביטוי כמובן לצד האיכויות של המוצרים, אבל תאמינו לי - שווה להשקיע מידי פעם באיכות שכזו.

את מוצרי החברה הכי מומלץ להזמין מהאתר הרשמי והמקורי - קליק פה,
עם עלות משלוח של 10.95 דולר לכל חבילה ללא הגבלת מוצרים.
אגב, נכון להיום הם לא רושמים באמת את מחירי הפריטים אז איננו מוגבלים בהזמנה של 3 פריטים ודי עקב המס (אבל תנסו לברר זאת שנית לקראת הזמנתכן, לא רוצה להפיל אתכן בפח !)



אז מה אני הזמנתי מהם במרוצת הזמן ?
 נכון להיום, ברשותי רק מוצרים משתי קטגוריות מהאתר, ושתיהן שייכות לשפתיים.
מדובר באודמים הרגילים של החברה, וכן באודמי הוולטינס ה-כה מוכרים !

UNICORN LIPSTICK 



האודמים הרגילים של ליים קרים, נחשבים גם כן למוצר מדובר ביותר, ולא סתם.

נתחיל מהאריזה - אמנם במרוצת הזמן האריזה שלהם מעט שונתה - לצערי ! אבל האריזה פשוט מקסימה, מיוחדת ומושכת עין- עוד לפני שבכלל דיברנו על התכולה עצמה !
האריזה עשויה פלסטיק איכותי, בגוון סגול/ורוד בהיר, עם ציורי חדי קרן כסופים וכמובן שמה של החברה מתנוסס בגאון באותיות כסופות יפיפיות.
האריזה החיצונית מבחינת המבנה שלה מזכירה את מבנה האודמים של מאק, רק מעט יותר גדולה.

CERNTRIFUCHSIA, D'LILAC ,COSMOPOP, BABETTE, COQUETTE


התכולה - בחברה קיימים כיום כ-19 גווני אודמים שונים, בינהם תמצאו גוונים ורודים ואדומים רגילים (טוב קצת יותר מיוחדים מהרגיל), לצד אודמים בגוונים משוגעים כמו שרק דו דייר יודעת לעשות : ירוק, תכלת, צהוב ושחור.

איכות האודמים גם היא דבר יוצא דופן - המוצר הראשון שלי מהחברה היה בעצם האודם "centrifuchsia", ומיד בשימוש הראשון הבנתי שיש לי כאן עסק רציני עם איכות - אני לא רגילה שאודמים רגילים נשארים עליי לאורך זמן, והוא פשוט נתן פייט מהמם שגרם לי להתאהב בו ובחברה כולה !

שאר החברים בקטגוריה זו שייכים לאחותי, וצילמתי לכן כדי שתראו קצת סווטצ'ים של מוצרי החברה,
אני אישית פחות מתחברת לגוונים הבהירים ומעדיפה להישאר עם " centrifuchsia " שלי !

סווטצ'ים

ככה היד שלי נראתה לאחר שפשוף מסיבי במגבון - הכתמה נהדרת ועמידות מופלאה של החבר'ה הללו.




VELVETINES



האודמים העמידים שמשגעים את העולם!

מדובר באודמים שמגיעים בטיובה בצורת גלוס, עם אפליקטור מיוחד להנחתם על השפתיים, והם הופכים במספר שניות מרגע נגיעתם בשפתיינו לאודמים בגימור מאט - עמידים עד מאוד !

האריזה של האודמים כמו שאר אריזות מוצרי החברה, עשויה פלסטיק איכותי, חלון שקוף בגימור מאט שנותן לנו הצצה אל הגוון הרצוי, וידית מקושטת כמסורת החברה.
האפליקטור להנחת האודם על גבי השפתיים לא הכי נוח בעייני, ואני מעדיפה להשתמש במברשת שפתיים להנחת האודמים בצורה הטובה והסימטרית ביותר.

WICKED, RED VELVET, SUEDEBERRY, PINK VELVET, UTOPIA, PANSY, CASHMERE

ומה לגבי העמידות- אז ככה, האודמים הללו ידועים כבין האודמים העמידים בעולם בקטגוריה הזו, אך כאחת שחווה את זה על בשרה אני נאלצת לומר שיש בנושא דעות לכאן ולכאן.
לצערי, כמעט ואף אודם, גם אלו שבקטגוריית ה"מתייבשים להיות עמידים" לא מחזיק עליי מספיק שעות כפי שאמור להיות.
לא ברור לי ממה זה נובע אצלי, אך לעומת זאת - אצל אחותי הם מחזיקים שעות.

לכן, כמו כל מוצר כנראה שגם המוצר הזה הוא אינדיבידואלי ולא יתאים לכל אחת.
אך אין זה אומר שלא אמשיך לרכוש אותם, זה לא שאני לא נהנית מהם ! פשוט לוקחת איתי תמיד בתיק לתיקונים.
שאני אוותר על מגוון הצבעים הרחב והמיוחד הזה ? נאופ !

כיום קיימים כ-9 גוונים בקולקציה, שעתידים להתרחב בקרוב !

ברשותי 7 גוונים ואלו הם :

סווטצ'ים
וויקד - מתוך האינסטגרם שלי

פנסי - מתוך האינסטגרם שלי

אוטופיה - מתוך האינסטגרם שלי

קשמיר - מתוך האינסטגרם שלי


האחרונים שבחבורה הינם פנסי וקשמיר היפיפים שיצאו ממש ב"בלאק וונדסדיי" שערכה החברה,
והגיעו אליי תוך מס' ימים, במהירות הבזק ! אז כן, אשכרה הייתי הישראלית הראשונה לנסות אותם !
כפי שכתבתי כאן - הפנסי הוא הסגול המושלם והתאהבתי בו מיידית,
והקשמיר הוא עדיין גוון לא ברור לחלוטין ובכל פעם שאני שמה אותו הוא נראה שונה- וזה בדיוק מה שאני אוהבת בו !

החבילה המיוחלת הגיעה במהרה - פנסי וקשמיר *-* מתוך האינסטגרם שלי.


זוהי הקולקציה הצנועה שלי לעת עתה, ואני מאמינה שהיא תמשיך להתרחב לה,
כי איכות המוצרים היא באמת גבוהה, ואני צופה עוד יציאות מבריקות מהחברה שלא אצליח לעמוד בפניהן !


אשמח לשמוע מכן, מה חשבתן על המוצרים, האם התנסיתן? מה תרצו לנסות? והאם יש לכן המלצות למוצרים טובים נוספים מהחברה עבורי !

XOXO

7 תגובות:

  1. אהבתי את הקשמיר עליך ! מאוד ״קיילי ג׳אנר״י :)

    השבמחק
  2. פינוקים שווים!

    השבמחק
  3. יאמי! עתידים להגיע גם אליי כמה גוונים. חלשה מידי :)

    השבמחק