LOVE ME - BY LALINE


הוולנטיינס דיי מתקרב, הפייסבוק מוצף בהמלצות השמצות ולבבות,
ורק אתן לא יודעות עדיין מה תקבלו מבן הזוג.
במקום להתלבט, הייתי מראה לו את הפוסט הזה שמגלם בתוכו את המתנה המושלמת שכל אישה רוצה - קצת טיפוח בניחוח נעים ומתוק, עם לוק לבבי ובעיצוב מקסים של אמן מיוחד !

 
צילום - יח"צ

ללין השיקו לקראת הוולנטינס דיי שחל ביום שבת הקרוב - 14.2, קולקצית אהבה חדשה בשיתוף פעולה עם האמן Curtis Kuling שחתימת האהבה שלו הפכה אותו לאחד מהיוצרים המרתקים והמדוברים הפועלים כיום בעולם. 

בסדרה תמצאו שלל מוצרי טיפוח, נר, ואף תיקים אופנתיים ולבביים למדי,
כולם בריח וניל ופטל, ממכר ממסטל וסופר מתוק - בדיוק כמו שאני אוהבת אם תשאלו אותי :)

המוצרים בסדרה ומחירם :
 Body Cream- קרם גוף, מחיר: 49.90 ₪ ל200 גרם.
Shower Gel-  ג'ל הרחצה מועשר בתמצית אלוורה, ויטמין B ומינרלים מים המלח. מחיר: 39.90 ש" ל200 גרם.
Hand Cream-  קרם ידיים מועשר בשמן שקדים מתוקים, חמאת קקאו, ויטמין B ומינרלים מים המלח להגנה ולהזנה של עור הידיים. מחיר: 39.90 ₪ ל 100 מ"ל.
Massage Candle- נר חמאה לעיסוי ממיס, מועשר בחמאת שיאה ובשמני חוחובה, שקדים ושמן נר הלילה.
מחיר: 89.90 ₪.
תיק קלאץ' עם ידית - תיק קלאץ שקוף אופנתי עם ידית, המכיל בתוכו תיק קטן לבן עם חתימת LOVE ME. מחיר: 99.90 ₪.
תיק קלאץ' עם שרשרת - תיק קלאץ אופנתי עם שרשרת מוזהבת ומדליון לוגו ללין מוזהב, המכיל בתוכו תיק קטן ורוד עם חתימת LOVE ME , מחיר: 109.90 ₪.
קופסאות אריזה מעוצבות – קופסאות אריזה מהודרות בצבעי וורוד לבן וזהב, מעוטרות בחתימות LOVE ME, ניתן להשיג בשני גדלים.
29.90-39.90 ₪
ספוג לבבות- ספוג רשת מקציף עם לבבות ספוג אדומים רכים בפנים שהופכים את חווית הרחצה למושלמת.
מחיר: 9.90 ₪.
כרטיס ברכה- כרטיס מעוטר בחתימות Love me, לאיחולים רומנטיים .
מחיר: 4.90 ₪.

מתוך האינסטגרם שלי


אני התפנקתי לי בנר המשגע, שמפזר ומפיץ ריח נהדר בחדרי הקטנטן, ובקרם גוף בריח ממכר (שכנראה גם הגברים שלכן יאהבו)


בנוסף, לידיעתכן - בללין יצאו במבצע נוסף לקראת הוולנטיין די:
קונים תיק Laline אופנתי ב- 19.90 ₪ ומכניסים בו את כל המוצרים שרוצים ממגוון החנות, ב-50% הנחה.
התיק הינו תיק PVC שקוף ואופנתי המעוטר בהדפסים שחורים all over של ללין.
המבצעים מתקיימים החל מה11/2-28/2.

צילום - יח"צ

נכון שבד"כ אני בעד איפור, אבל היי - איפור יש לכן בשפע, על הקולקציה המוגבלת הזו לכבוד הוולנטיין דיי , ממש לא הייתי מוותרת ! שלחי לבן זוג או תצביעי לו מרחוק בקניון וזה שלך :)




חג אהבה שמח ;)
XOXO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה