E.L.F - haul post #3





כפי שהבנתן מ2 הפוסטים הקודמים בנושא,
חברת מוצרי האיפור העממית והזולה E.L.F מעסיקה אותי המון לאחרונה,
כפי שתוכלו לראות זהו הפוסט השלישי בסדרת סקירת המוצרים שלהם, והוא בהחלט לא האחרון.
בכל הזמנה שלי מאייהרב אני מזמינה גם מספר מוצרים של אלף, כי זה פשוט ממכר, והמוצרים קורצים לי !
הפעם אסקור לכן 11 מוצרים :) 

(רק לידיעה, הפוסט הזה נכתב כבר לפני כמה חודשים ורק עכשיו רואה אור, עמכן הסליחה D: )


>> לפוסטים נוספים בסדרה לחצו : <<

 פוסט ראשון בסדרה 
פוסט שני בסדרה
- פוסט שלישי בסדרה (אתם נמצאים כאן)




eyeshadow palette natural - 32 shadows


אם חשקה נפשכן בפלטת גוונים חומים/ניודים/ורדרדים - והנייקדיות למינהן מעט יקרות לכן,
תתפלאו לדעת שיש פלטה אחת שמאגדת בתוכה 32 צלליות בגוונים האלו בדיוק,
ומחירה זול ביותר ! 6 דולר בלבד והיא שלכן :)
מה לגבי איכות ?
הצלליות של הפלטה פיגמנטיות מאוד, ונמרחות בקלות כמו חמאה,
מה שמקל מאוד על מרחיתן וטשטושן על גבי העפעף.
הגוונים מקסימים וקל מאוד לשחק עם כולם וליצור בכל יום וריאציה חדשה !
 
סווטצ'ים של הצלליות לפי סדרן בפלטה
האריזה קצת פחות איכותית, בהתאם למחיר,
היא מפלסטיק זול שעוד לפני שהספקתי לצלם את הפלטה כבר נסדק במרכזו.
ובכל זאת, הפלטה נוחה מאוד לנשיאה בתיק, והיא כוללת מראה ואפליקטור כפול להנחת הצלליות.

מחיר - 6$ בלבד.


מדובר במוצר ששמו על האריזה הוא "סומק" אך בפועל מדובר בשימר מקסים, בגוון צהבהב.
השימר לא זוהר לחלוטין ומנצנץ כמו ה"מרי לו" של דה באלם, אבל הוא נותן הבהרה יפה מעל עצם הלחי
ובמקומות שרוצים לתת הארה מקסימה לפנים !
אישית אני משתמשת בו לפני שאני מניחה את השימר "מרי לו" של דה באלם,
מה שנותן לי גם את אפקט ההארה הרצוי ולאחר מכן את האפקט השימרי יותר של דה באלם.
נוח לשימוש, נעים למגע.

מחיר - 3 דולר
 
 

על האיליינר של אלף כבר כתבתי בעבר, על הגוון הסגול המטריף שיש בקולקציה.
הפעם אני ממשיכה לאסוף עוד ועוד גוונים של הסדרה,
ורכשתי לעצמי את הגוון השחור והגוון הכחול כהה.

שני הגוונים אינם אטומים לחלוטין ונדרשות 2-3 שכבות כדי להגיע לאטימות,
המריחה נוחה מאוד והמרקם חמאתי ביותר.

העמידות יוצאת דופן בהשוואה להרבה איליינרים של חברות יקרות בהרבה יותר שניסיתי.
אמנם השחור הוא לא השחור הכי חזק בגזרת האיילנרי ג'ל,
אבל בהשוואה למחיר הוא שווה ביותר !
מומלץ בעיקר למתחילות באיליינרי ג'ל !

מחיר - 3 דולר לאחד.




מדובר בצללית אבקה בגוון זהב שימרי ומנצנץ,
הצללית מגיעה בקופסית קטנה עם פתחים מחוררים לנוחות ושליטה בכמות הרצויה.
הצבע הזהב מרשים, חזק ופיגמנטי מאוד !
מחיר - 3 דולר.

צללית קרם המגיעה בצורת עפרון "צ'אבי" ,
מזכירה בצורתה את עפרונות העיניים של ניקס, אך ההבדל בינהם הוא כמובן האיכות,
ומעבר לכך האריזה - העיפרון של ניקס מתחדד, ואילו  העיפרון של אינו מתחדד ומגיע עם פלסטיק מסתובב להוצאת המוצר החוצה.
הצללית שאני רכשתי היא בצבע ורוד בייבי מבריק, שחשבתי שישתלב מקסים באיפורי יום יום,
או באיפורים עם פלטת הנייקד 3 !

הצללית מעט קשה למריחה וצריך להתאמץ על מנת שיצא גוון חד על עפעף העין,
מה שקצת מבאס והופך את החוויה ללא הכי נעימה.
מבחינת עמידות לא נרשמה התלהבות יתרה.
בקיצור - דיס המלצה !

מחיר - 3 דולר.

לאחרונה התחלתי לחמוד מסקרות, סוג של התמכרות חדשה (כחלק משאר ההתמכרות של לאיפור כן?)
חשקה נפשי להזמין מסקרה של אלף ולנסות את איכותה,
אחרי קריאת אינספור סקירות ברשת על כל המסקרות של החברה,
בחרתי להזמין את המסקרה הזו - שהכי קרצה לי מכולן.
ונחשו מה ?
צדקתי !

המסקרה הזו עושה מה שהרבה מסקרות יוקרתיות שמבטיחות אינספור הבטחות לא עושות !
היא מאריכה בצורה מהממת, לא מדביקה את הריסים בכלל , מפרידה ומעט מעבה.
 צבעה שחור פחם.
תראו את התוצאות בעצמכן (2 שכבות של המסקרה)

מחיר - 3 דולר בלבד!
מוצר גבות שמטרתו מאוד נחמדה, אך בפועל לא התלהבתי ממנו כלל.
המוצר הוא עיפרון דו צדדי, כאשר מצדו האחד ישנו עיפרון בגוון הגבות (מספר גוונים בקולקציה),
ומצדו השני עיפרון בגוון בהיר להארה מסביב לגבות ומתחת לגבה בעיקר.
בפועל הזמנתי גוון שלא הכי מתאים לגוון הגבות שלי (שלי יותר חומות כהות ופחות עם תת גוון כתום)
המריחה לא נוחה ואף תולשת כמה שערות (ביג נואו נואו !)

הפלוס היחידי שאני רואה במוצר זו אריזתו - אחד מהסוגרים של העפרון, הוא גם מחדד, שזה פטנט לא רע בכלל.
דיס המלצה בגדול.

מחיר - 3 דולר



פלטה רב תכליתית, הקיימת בשתי גרסאות:

האחת - זו שמוצגת לפניכן, פלטה בצבעים בהירים ושמחים שמתאימה יותר ליום יום ולשעות הבוקר.
השניה - פלטה בגוונים כהים יותר שמתאימה בעיקר לשעות הערב וליציאות, ובעייני לימי חורף סגרירים.

בעקבות הקיץ הנהדר בארצנו הקטנטונת אני בחרתי לנסות את פלטת היום הצבעונית.
 מצדה האחד ישנן 12 צלליות בגוונים כחולים, ירוקים, חומים וורדרדים שיתאימו לכל אירוע,
וכן 8 ליפגלוסים בגוונים שונים.
 
מצדה השני ישנם 2 סמקים ו2 ברונזרים בגוונים שמאוד אהבתי .

הפלטה נוחה לנסיעה וכוללת מראה ואפליקטור כפול המתאים לצלליות ומצדו השני לליפגלוסים.

הפלטה מומלצת בחום לכאלה שאוהבות לצאת מהקופסה,
או למי שרוצה להתפנק רק בברונזרים והסמקים היפים הללו !

לצערי הפלטה כבר לא נמכרת ויצאה מהמלאי.



דיופ לFIX+ של מאק.
מדובר במוצר ספריי, המכיל בתוכו חומרים טבעיים בלבד כמו אלוורה, תה ירוק, קממבר, ויטמין A, C, E.
המוצר מתיימר לתת למייקאפ ולאיפור עמידות לאורך היום ומראה זוהר.
בפועל, לא מצאתי שהמוצר גורם לעמידות יתר לעור הפנים שלי, ומכיוון והעור שלי מעורב/שומני, אני מעדיפה מראה פנים מאט ולא זוהר.

מצד שני, יש למוצר הזה גם יתרון מכיוון והוא יכול לשמש אתכן להוצאת הצבע והפיגמנט של צלליות,
כמו הFIX+ של מאק, תוכלו לערבב צלליות עם שפריץ אחד מהחומר, והפיגמנט שלהן יתחזק באורך פלא !
דיופ מוצלח ומחירו מוצלח עוד יותר.

מחירו 3 דולר.

Kabuki Face Brush

 מברשת קבוקי משיער סינטטי, נעימה בטירוף.
המברשת תהיה נהדרת להנחת מייקאפ והחדרתו אל העור, הנחת סמקים, ברונזרים ופודרה !
אין יותר מידי מה לפרט לגביה, מברשת מצוינת (בהשוואה למברשות פחות טובות של החברה, ופירטתי בפוסט הראשון)

 מחיר -  6 דולר.
לרכישה לחצו כאן.



אל תשכחו שבקנייה ראשונה מאייהרב מגיע לכן 5 דולר הנחה בכל סכום קניה או 10 דולר הנחה בקניה מעל 40 דולר בהקשת הקוד MRC643 או בלחיצה על התמונה :

MOST GREAT WEBSITES

מבטיחה להמשיך ולעדכן עוד פוסטים על מוצרי אלף שאני כ"כ אוהבת !
XOXO

3 תגובות:

  1. פוסט נהדר!! ההתנסות הראשונית שלי עם מוצר של אלף הייתה זוועה אבל נראה שיש תקווה באופק...נראה שיש להם מוצרים נהדרים!!!

    השבמחק
  2. רכישה שווה במיוחד :) המסקרה נראית מהממת ועשית לי חשק לנזסותה!

    השבמחק
  3. עשית לי חשק למסקרה של אלף (משפט שלא סביר שהייתי כותבת אבר)

    השבמחק