NEW IN - AUSSIE

בחברת AUSSIE - הלוא היא חברת טיפוח השיער שהגיעה אלינו היישר מאוסטרליה עוצרת הנשימה,
השיקו לאחרונה גרסה נוספת משופרת ומבריקה לסדרת מוצרי השיער : שמפו, קונדישינר וכמובן מסיכת 3 דק' האלוהית שלהם.



את ההשקה המרהיבה, הם ערכו - כיאה לחברה אוסטרלית "אסלית", בחוף גורדון בתל אביב - שם, למרגלות מסעדת "גורדו" היוקרתית, הכינו לנו סדנת גלישת גלים וגלישת סאפ, 
כדי שגם אנחנו הבלוגריות (וגם כמה סלבס שנכחו באירוע) נחווה קצת מהתרבות האוסטרלית, מהים, ומהפאן האמיתי,
ובעייני - כל זה היה תירוץ כדי שנחזור הביתה עם שיער רטוב ומג'וייף וישר נרצה להשתמש ב3 המוצרים הגאוניים שקיבלנו !

"זה רק אני והגלשן שלי..."


הסדנה היתה כיפית ברמות, ואפילו השאירה לי טעם של עוד ועשתה לי חשק לקחת שיעורים בגלישה!

זה כנראה לצערי לא יקרה בקרוב, אבל עד אז, התכנסנו כאן כדי לדבר על המוצרים החדשים בסדרה :

AUSSIE MIRACLE SHINE
הסדרה מכילה כמובן את שלושת המוצרים : שמפו, מרכך ומסכת 3 הדק' עם מרכיבים מעט שונים משאר המוצרים בסדרות האחרות.
הפעם מדובר בסדרה מבריקה ומנצנצת, שמכילה אבקת פנינים שמעודדת ברק, וכן שורש ג'ינסנג אוסטרלי -
שניהם, ע"פ החברה יגרמו לכל המשתמשת במוצר לנצנץ ולהבריק, והכי חשוב - לסנוור את כל מי שמביט!



אישית, מכיוון והשיער שלי נוטה להיות שמנוני לרוב, קצת חששתי מהניסיון עם המוצרים, כי היי - שיער שומני לא צריך בד"כ עוד תוספת של ברק וזוהר (יש לנו מספיק, תודה!), ולכן ניגשתי לשימוש במקלחת מעט סקפטית,
עם המון ציפייה ותקווה שלא אראה יותר ג'יפה ממה שנכנסתי.

למזלי, החששות פגו ועפו, ההברקה שניתנת אינה מוסיפה לשומניות על הקרקפת, ולמעשה - הברק שמעטר את השיער לאחר השימוש עדין ומחמיא מאוד, ואין ספק שאני הולכת להפוך את השלישייה החביבה הזו לשלישייה המנצחת שלי - לפחות בתקופת הקיץ :)



את מוצרי הסדרה, ואת שאר מוצרי החברה תוכלו לרכוש בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ, במחיר של 34.9 ליחידה.




אשמח כמובן לשמוע מכן, האם אתן מכירות את מוצרי החברה? הייתן רוצות לנסות את הסדרה החדשה ?


XOXO




**גילוי נאות : המוצרים התקבלו לסקירה.



5 תגובות:

  1. אוף טרם הספקתי לנסות אותם! אני עדיין מנסה את המוצרים של טוני אנד גיא חחחח

    השבמחק
  2. אני מסכימה איתך לגמרי!!!

    השבמחק
  3. כשהחברה באה לארץ רציתי שהליין הזה יבוא, סוף סוף הוא הגיע אבל אני בעודף תכשירי שיער מטורף!
    מתה על אוסי ונצנצים ♡

    השבמחק
  4. כשהחברה באה לארץ רציתי שהליין הזה יבוא, סוף סוף הוא הגיע אבל אני בעודף תכשירי שיער מטורף!
    מתה על אוסי ונצנצים ♡

    השבמחק
  5. בא לי לעשות את הסדנה הזו שוב!! היה ממש כיף!! :)

    השבמחק