NEW IN - MAC, IL MAKIAGE, NEUTROGENA & VASELINE



תסכימו איתי, שאחת לחודש חייב להתפרסם פוסט שכזה.
הרי כולן אוהבות להיות מעודכנות בטרנדים הכי חמים, ולכן אני בטוחה (ורואה זאת גם על פי האהדה שלכן לפוסטים בסגנון) שאתן אוהבות לדעת מה חדש בעולם האיפור, הביוטי והטיפוח. 

בדיוק בשבילכן קיימת הפינה הזו, שרצה כבר כמה חודשים בבלוג והיא בין הנצפות והאהובות עליכן כל פעם מחדש !
הפעם בפוסט תמצאו כמה חידושים דווקא מהחברות האהובות עליי בשנה החולפת ונראה שהן כאן כדי להישאר אהובות עליי גם בשנה הנוכחית.


MAC - RETRO MATTE LIQUID LIPCOLOUR



תסכימו איתי שכ-ו-ל-נ-ו חיכינו להשקה הזו כבר שנים. למעשה, מאז שטרנד השפתונים העמידים התפרץ לעולמינו, ישבנו וחיכינו שגם בחברת מאק ישכילו לעשות כן.
לקח להם זמן, די הרבה (לפחות שנה וחצי לפי הספירה שלי) מאז שהשפתונים הללו נהיו שם דבר של ממש, אבל בסוף זה קרה.

אז לאחרונה הושקו במאק שפתוני ליקוויד עמידים, המגיעים ב-15 גוונים שונים, כך שכל אחת תמצא את סקאלת הגוונים שלה.
השפתונים מגיעים בטיובה עבה וקצרה בהשוואה לשפתונים דומים של חברות אחרות, אך עם הפקק המוכר והאהוב מהשפתונים הרגילים של החברה.
הספוג בקצה הידית למריחה שונה מזה של שפתוני ליקוויד אחרים בשוק, הוא אינו מאורך ובעל זווית בקצה למריחה ישירה וקלה על השפתיים, אלא מגיע בצורת מעויין/אליפסי שכזה. מודה שבעייני השימוש כך פחות נוח ופחות מדוייק, ולכן אני מוצאת שבעזרת מברשת קל לי יותר לדייק עם השפתונים הללו (ובכלל, עם שפתונים לא משנה באיזה צורתם הכי מדוייק ונכון להשתמש במברשת ייעודית).


הפורמולה עצמה, לפחות בשפתון שהתקבל אצלי, אטומה כבר במריחה הראשונה. אין ספק שהשפתון מעט מייבש, ולאחר כמה שעות תחושת הייבוש על השפתיים מתחזקת, אבל זה גם מה שהופך אותו לסופר עמיד.
אכלתי איתו, שתיתי איתו, והוא החזיק לא רע במשך 5 שעות לפחות.
שוב, אסייג ואגיד, כמו בכל שאר שפתוני הליקוויד העמידים בשוק, גם במקרה הזה כשאוכלים משהו שומני, השפתון ירד וידהה בחלק המרכזי של השפתיים. מאמינה שבמקרים כאלה לא נראה שום חידוש בשנים הקרובות אם בכלל, כי אחרת זה אומר שפתון קעקוע שלא נוכל להוריד בחיים (הרי המסיר היחיד שמוריד ביעילות שפתונים עמידים זה מסיר איפור דו פאזי שמכיל צד אחד של שמן).

סווטצ' של גוון PERSONAL STATEMENT
את השפתונים החדשים תוכלו לרכוש בשלל סניפי מאק בארץ או באתר האינטרנט במחיר של 115 ש"ח ליחידה.


IL MAKIAGE - PRO PALETTES

כבר הזכרתי שאיל מקיאג' פשוט משחקים אותה השנה כל פעם מחדש ?
ובכן, לחידוש הזה חיכיתי הרבה זמן.


מי שעוקבת אחרי ההשקות של החברה בשנה האחרונה, ודאי יודעת שהם הוציאו ליין מוצרים מינראלי חדש, שכולל מגוון רחב של צלליות מינראליות אפויות היסטריות (אותן אני מכירה ואוהבת עוד מהתקופה בה עבדתי בחברה), וכן סמקים, ברונזרים והייליטרים מינראליים אפויים.
הדבר היחיד שתמיד הפריע לי, בתור מאפרת וגם לי כעצמי מבחינת נוחות, היו האריזות.
בגלל שמדובר במוצר מינראלי אפוי, הם הוציאו אותם בתחילה כבודדים, עם קופסא עגולה שנסגרת בהברגה.
לי אישית זה לא היה נוח אף פעם, לא מצאתי לזה מקום הולם במגירה האישית שלי, ובמזוודה כשאני הולכת ללקוחות זה נוח עוד פחות - וחבל, כי המוצרים האלה מעולים וסופר שימושיים גם על לקוחות.



בחברה הבינו את הבעיה הקיימת, לפחות אצל חלק מאיתנו, והוציאו לאחרונה פלטות ייעודיות וייחודיות לליין הזה.
הקולקציה כוללת 4 סוגי פלטות:
אחת למילוי 4 צלליות, שנייה למילוי 4 סמקים, שלישית למילוי 4 ברונזרים והייליטרים, והרביעית לשילוב של 2 סמקים ו2 ברונזרים/הייליטרים ליצירת פלטת פנים מושלמת אחת.

מימין - פלטת ברונזרים ושימרים. משמאל - פלטת צלליות

זוהי הפעם הראשונה בה אני כותבת בבלוג על המוצרים המינראליים של איל מקיאג', ולכן אני מרשה לעצמי טיפה להרחיב גם עליהם.
אז ראשית, דעו שהמוצרים מינראליים ואפויים בטכניקת אפייה מיוחדת על אבני טרקוטה. העבודה איתן יכולה להיות על בסיס יבש (הצלליות יהיו מנצנצות ופזורות יותר) או על בסיס רטוב (מברשת או אצבע לחה) ואז הפיגמנט יוצא סופר מרוכז ומבריק.
המוצרים עשירים בפיגמנטים ואף חלקם בפנינים, כל מוצרי הסדרה אף מכילים שמן חוחובה, ויטמין E, ותמצית שמן הסיליקון, והטקסטורה נעימה כמשי, בהבטחה.




לפניכן סווטצ'ים של הצלליות ושל הברונזרים וההייליטרים שברשותי
(מודה שהתרגשתי לקבל את ההילו המושלם שחיכיתי לנסות זמן רב מאוד, וכן, הוא היסטרי כמו שחשבתי)

סווטצ'ים של פלאת הברונזים והשימרים

סווטצ'ים של פלטת הצלליות


ישנם מחירים מיוחדים לרכישת פלטות מלאות, למשל :
- פלטת פרו לצלליות המכילה פלטה ו-4 צלליות לבחירה, ב300 ש"ח.
- פלטת פרו לסמקים המכילה פלטה ן-4 סמקים לבחירה, ב350 ש"ח.
- פלטת פרו לברונזרים והייליטרים המכילה פלטה = 4 גוונים לבחירה ב400 ש"ח.
- פלטת פרו מעורבת המכילה פלטה ו2 סמקים + 2 ברונזרים/הילייטרים לבחירה ב400 ש"ח.

תוכלו לרכוש את הפלטות, הצלליות, הסמקים, הברונזרים וההילייטרים בשלל סניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ


NEUTROGENA - SPOT CLEARING FACIAL WASH

חברת ניוטרוג'ינה המוכרת בזכות מוצרי הטיפוח והניקוי המופלאים שלה, השיקה לאחרונה תרחיץ פנים חדש.
מדובר בתרחיץ פנים יומי עדין שמיועד בעיקר לעור הסובל מפצעונים וראשים שחורים.
למעשה, מיועד בעיקר לבנות העשרה שבנינו (נו, גם גיל 22 זה גיל העשרה, עדיין יש לי פצעונים וראשים שחורים!)



על פי החברה הסבון מסייע במניעה וחיסול של פצעונים וראשים שחורים, בשימוש קבוע ויום יומי (ההמלצה של החברה היא להשתמש פעמיים ביום!).
הוא מכיל 2% חומצה סליצילית שעוזרת בניקוי העור לעומק, וכן מסייעת במניעת העלמת פגמי עור ונקודות שחורות.

ריח המוצר לא ברור לי, אבל הוא פירותי ומתוק כלבבי.
מצאתי שהכי נוח לי לשלב את השימוש בסבון יחד עם רחיצת הפנים היומית שלי בעזרת ספוג הקונג'אק האהוב עליי של אקו טולס (סקירה של הספוג), פשוט מניחה מעט סבון על הספוג הלח ומעסה את פניי. זה יוצר שילוב מושלם של ניקוי הפנים ואני בהחלט רואה שיפור עם הזמן (מנסה את השילוב כבר שבועיים על בסיס יומי, לאט לאט).

את התרחיץ תוכלו לרכוש באתר גילטי הישראלי במחיר של 50 ש"ח. קליק כאן.



VASELINE - SPRAY MOISTURISER

מסתבר שהמוצר הגאוני הזה קיים כבר בחו"ל ממזמן וכמו תמיד הגיע אלינו באיחור.
מדובר למעשה בקרם לחות לגוף שמסייע בשיקום עור יבש, והוא מגיע בצורת ספריי. כן כן, מה ששמעתן.
לא רק שהוא מגיע בצורת ספריי, בבקבוק עצום שמכיל 190 מ"ל, הוא גם מגיע ב3 ריחות שונים (קקאו, וניל ואלוורה).



למעשה, כל מה שצריך זה לרסס על גבי הגוף באזורים הרצויים, ולתת לו להיספג בעור (נספג ממש במהירות אגב). הריח המעולה נשאר לאורך היום, או הלילה, מה שתבחרו.
אני בחרתי בתרסיס בריח קקאו והוא פשוט נפלא. נספג מהר, מריח טוב, ובהחלט מותיר אחריו עור נעים הרבה יותר.



מבחינתי מדובר במוצר מהפכני בעולם טיפוח הגוף שלי. אני מאוד אוהבת טיפוח גוף, אבל מעצלות של למרוח את הקרמים על הגוף אני המון פעמים מוותרת לעצמי. בשניה ששמעתי על המוצר הזה רצתי לקנות בסופר פארם, והוא פשוט מקל עליי. אני משתמשת בו יום יום ונהנית מכל שימוש.
למעשה, מומלץ למרוח אותו גם כן כדי לעזור לו להיספג, אבל אני מהעצלות לא מורחת אלא רק מתיזה המון על גבי האזורים הרצויים לי.

מחירו 24.9 ש"ח בשלל סניפי הסופר פארם בארץ.



ואו, זה היה פוסט חידושים ממש ארוך, ואני ממש מקווה שנהנתן.
אשמח לשמוע מכן הארות/הערות/המלצות/השמצות על המוצרים המוזכרים בפוסט !

XOXO



*מאק, איל מקיאג' וניוטרג'ינה התקבלו לסקירה.




2 תגובות:

  1. הלכתי לקנות את הספריי של ויזילין!חחח

    השבמחק
  2. תודה רבה על הפוסט!!! אני מאלה שאוהבות מאוד את הפוסטים האלה!!! מישהי ניסתה במקרה את המים המסחריים של קרוליין. מעניין איך הם...

    השבמחק